حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : بپرهیز از این که خود را برای دیگران بیارایی و با انجام گناه به جنگ با خدا برخیزی


» » » » در مقابل استکبار باید از قیام عاشورا درس گرفت

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: در مقابل استکبار دیپلماسی گام به گام به جایی نمی رسد لذا باید از قیام عاشورا درس بگیریم و با شعار هیهات منه الذله در مقابل آنها بایستیم.

...

کاوش نیوز: آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه که در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت: در قضیه هسته ای ما توانستیم اقتدار و عزت جهانی بدست آوریم لذا مسئولان باید با اقدام قاطع اقتدار هسته ای را به ملت ایران بازگردانند.

وی اضافه کرد: گام هایی در کاهش تعهد های برجامی برداشته شده اما این کافی نیست و باید با زبان زور با دشمنان سخن گفت.

آیت الله میرعمادی تلاش اروپا بویژه فرانسه برای حفظ برجام را ناکافی و زیرکانه دانست و گفت: اروپا با برجام بازی می کند، آنها هیچ اقدام عملی انجام نداده و عملا همراه آمریکا هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان  مهمترین درس قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را مقاومت در مقابل ظلم و حفظ کرامت انسان دانست و گفت: راه نجات ملت ها از ستم زورگویان ایستادگی در برابر دشمنان و مقاومت است البته هزینه هایی هم دارد ولی در مقابل نتایج بی نهایت ارزشمند چیزی به حساب نمی آید.

آیت الله میرعمادی ادامه داد: امام حسین(ع) جان خود و اصحابش را بخاطر ایستادگی فدا کرد اما دستاورد استقامتش برای همیشه زنده ماند.

به گفته وی امام حسین(ع) ثابت کرد جبهه ظلم اگر چه به ظاهر پیروز است اما به اهدافش نخواهد رسید و در واقع بازنده واقعی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین گفت: رئیس جمهور آمریکا شباهت های فراوانی به یزید دارد، عیاش هوسران و دروغگو است او فردی دنیاطلب و ثروت اندوز است که تنها برای منافع شخصی خود تلاش می کند.

وی توضیح داد: امروز با الگوگیری از قیام عاشورا دستاوردهای بزرگی بدست آورده ایم لذا باید در برابر این یزید زمان ایستادگی کنیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.