حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فقيه حقيقى، زاهد در دنيا، مايل به آخرت و چنگ زننده به سنّت پيامبر اكرم(ص) است.


» » » » ۲ هزار و ۶۰۰ تن سهمیه جدید برنج و شکر ویژه ایام عید به لرستان اختصاص یافت

۲ هزار و ۶۰۰ تن سهمیه جدید برنج و شکر ویژه ایام عید به لرستان اختصاص یافتمدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: یکهزار و ۵۰۰ تن برنج و یکهزار و ۱۰۰ تن شکر ویژه تنظیم بازار شب عید علاوه بر سهمیه قبلی برای توزیع در روزهای پایانی سال به این استان اختصاص یافت.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: "حجت الله بیرانوند" افزود: قیمت توزیع برای سهمیه های جدید به نرخ سهمیه های قبلی است و هرگونه افزایش بها توسط واحدهای عمده و یا خرده فروش در این راستا غیرقانونی می باشد.

وی اظهار داشت: پیش از این ۸۰۲ تن برنج خارجی در راستای تامین کالاهای اساسی شب عید با قیمت مصوب برای توزیع در بازار استان تخصیص یافته بود.

بیرانوند گفت: قیمت هر کیلوگرم برنج تایلندی درب انبار ۱۱ هزار تومان و برای مصرف کننده ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است همچنین نرخ هر کیلوگرم برنج هندی نیز درب انبار ۲۲ هزار تومان و برای مصرف کننده ۲۴ هزار تومان خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین قیمت هر کیلوگرم برنج پاکستانی نیز درب انبار ۲۳ و برای مصرف کننده ۲۵ هزار تومان مصوب شده است و واحدهای صنفی نیز مکلف به رعایت قیمت های تعیین شده هستند در غیر اینصورت از طریق دستگاه های مرتبط با آنها برخورد می شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان با اشاره به اینکه پیش از این ۶۶۱ تن شکر نیز برای تنظیم بازار اسفند به استان اختصاص یافته بود تصریح کرد: این میزان علاوه بر سهمیه جدید یکهزار و ۱۰۰ تنی با قیمت هر کیلوگرم درب انبار ۱۲ هزار و ۵۳۵ تومان و برای مصرف کننده ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان توزیع خواهد شد.

بیرانوند اضافه کرد: تامین کالا به عهده غله و خدمات بازرگانی است و توزیع از طریق سازمان جهاد کشاورزی صورت می گیرد که این سازمان امروز نسبت به معرفی عاملین شهرستانی اقدام کرده است و توزیع نیز در هفته جاری آغاز می شود.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از هشت هزارتن برنج  و بیش از ۶ هزار تن شکر با نرخ مصوب در بازار استان توزیع شده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.