حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : پنهان كننده كار نيك (پاداشش) برابر هفتاد حسنه است و آشكاركننده كار بد سـرافكنـده است و پنهان كننـده كـار بـد آمـرزيـده است.


» » » » ۲ هزار تن کالای تنظیم بازار در بروجرد توزیع شد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۲ هزار تن انواع کالای تنظیم بازار در این شهرستان توزیع شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: حمید آزادبخت افزود: کالاهای توزیع شده شامل برنج، مرغ منجمد، قند و شکر صنعتی، صنفی و مصرفی بود.

وی اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت نان و اولویت قرار دادن سلامت مردم ۱۳۳ گشت مشترک نظارت بر پخت نان با حضور دستگاهای اجرایی در بروجرد دایر شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد بیان کرد: در سال جاری ۲ هزار و ۱۰۰ مورد بازرسی  از ۳۶۱  واحد نانوایی شهری و روستایی انجام که ۲۲۲واحد متخلف شناسایی شد.

آزادبخت اضافه کرد: واحدهای متخلف به پرداخت چهار میلیارد ۷۳ میلیون ریال جریمه محکوم که بعد از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شده است.

وی ادامه داد: همچنین بمنظور نظارت و بازرسی از واحدهای خبازی شهر و روستا با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی کرونایی، کیفی و رعایت حقوق مصرف کنندگان کار نظارت براین واحدها به طور مستمر ادامه دارد.

رییس اداره صمت یادآور شد: هم اکنون ستاد خبری و سامانه ۱۲۴ بمنظور حفظ و حراست از حقوق مصرف کنندگان و رسیدگی به شکایات شاکیان در اسرع وقت  در این اداره فعال شده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.