حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : به درستي كه من مرگ را جز سعادت نمي بينم و زندگي با ستمكاران را جز محنت نمي دانم.


» » » » حدود ۲۴ هزار تن کالای اساسی در لرستان توزیع شد

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۲۳ هزار و ۹۱۳ تن انواع کالای اساسی از جمله برنج، روغن، شکر و مرغ نیمه دوم امسال در استان توزیع شده است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: محمد مراد سپهوند افزود: پنج هزار و ۵۰۰ تن روغن، پنج هزار و ۳۰۰ تن برنج، ۱۱ هزار و ۶۰۰ تن شکر و یک هزار و ۵۱۳ تن گوشت مرغ منجمد طی پنج ماه اخیر در استان توزیع شد.

وی تصریح کرد: براساس روال سال های گذشته و با توجه به نزدیکی روزهای پایانی سال، تقاضای مردم برای خرید کالاهای اساسی افزایش می یابد به همین دلیل سازمان صمت براساس تصمیمات ستاد تنظیم بازار برنامه هایی برای تامین و توزیع کالاهای اساسی دارد.

سپهوند ادامه داد: امسال نیز برنج، روغن، مرغ گرم و منجمد و گوشت قرمز به اندازه کافی تامین و توزیع شده و وضعیت ذخیره سازی این اقلام نیز نسبت به سایر استان ها مناسبتر است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون توزیع کالای اساسی در قالب شبکه های مویرگی با اولویت مناطق کمتر برخوردار استان در حال انجام است و توسط دستگاه های مرتبط نظارت می شود.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: در حال حاضر کمبودی از نظر کالاهای اساسی نداریم و روغن خوراکی موردنیاز مردم به میزان کافی ذخیره شده است که در صورت لزوم وارد بازار خواهد شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.