حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : از نفرين مظلوم بترسيد كه چون شعله آتش بر آسمان ميرود.


» » » » خیبر خرم‌آباد امیدوار صعود به لیگ برتر و خلق شگفتی در جام حذفی

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با آمادگی جسمانی و روحیه مناسبی که اکنون دارد امیدوار صعود به لیگ برتر و خلق شگفتی در جام حذفی است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: درحال حاضر تمام تمرکز تیمی خیبر بر رقابت های لیگ یک می باشد و مردم لرستان و دیگر لرتباران چشم انتظار کسب موفقیت آن هستند، تیمی که می تواند با روحیه مناسب، نظم دفاعی، کار تیمی منسجم و موقعیت سازی در نوک  حمله، امید را در دل هواداران زنده نگه دارد.

خیبر امروز ۲۲ دی ماه از هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور به مصاف شاهین شهرداری بوشهر ته جدولی خواهد رفت که باتوجه به نتایج رویارویی های گذشته ۲ تیم، برد تیم لرستانی دور از انتظار نیست.

پس از این دیدار خیبر در ۲ بازی سخت جام حذفی و لیگ دسته یک به ترتیب به مصاف صنعت نفت آبادان و قشقایی شیراز خواهد رفت که امروز پیروزی در مقابل شاهین می تواند روحیه تیمی سبزپوشان را افزایش دهد.

باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد با بیش از ۳۸ سال سابقه یکی از تیم های ریشه دار کشور است که با صعود به لیگ برتر می تواند محبوبیت خود را میان هواداران پرشور لرستانی دوچندان کند.

در ابتدای فصل خیبر خرم‌آباد از ۶ بازی ابتدایی خود سه برد، ۲ تساوی و یک باخت، ۱۱گل زده و هفت گل خورده و با ۱۱ امتیاز در رده چهارم جدول ۱۸ تیمی لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور قرار داشت و با تصمیم مدیریت این باشگاه فرهنگی ورزشی، محسن عاشوری از سمت سرمربیگری این تیم برکنار شد.

اما عبدالله ویسی پس از برکناری عاشوری سکان هدایت تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد را برعهده گرفت و حالا باید منتظر ماند و دید در ادامه راه، این تیم را به چه جایگاهی خواهد رساند.

اکنون خیبر خرم‌آباد از ۱۳ بازی ابتدای فصل، با ۶برد، پنج تساوی و ۲ باخت، ۲۴ گل زده و ۱۷گل خورده و ۲۳ امتیاز در رده ششم جدول ۱۸ تیمی لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد، همچنین در قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مشخص شد که خیبر خرم‌آباد ۲۷ دی ماه جاری باید به مصاف صنعت نفت آبادان برود.

خیبر خرم‌آباد در مرحله قبلی این رقابت‌ها با یک گل شهرداری همدان را از پیش رو برداشت و به مرحله بعدی صعود کرد و در مرحله یک شانزدهم نهایی، مس شهر بابک را با سه گل شکست داد و راهی مرحله یک هشتم شد.

گفتنی است خیبر خرم‌آباد فصل گذشته نهم اردیبهشت ماه امسال در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، صنعت نفت آبادان را با یک گل شکست داد و به مرحله بعدی صعود کرد، خیبر پس از آن تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفت اما در مقابل ملوان در انزلی شکست خورد و از صعود بازماند.

در فصل جدید رقابت های لیگ یک فوتبال ایران، حمید طاهری، وحید امانی، احمد بهاروندی، محمد پاپی، محمدعلی مغنمیان، شهرام سالاری، محمدعلی صفیا، مهرداد قنبری، میلاد غریبی، حسین فاضلی، ابوالفضل طهماسبی، یوسف وکیا، رحیم آلبوغبیش با عقد قرارداد به جمع سبز پوشان خیبر خرم‌آباد اضافه شدند و احمد زارعی، رضا شکری، محمود بیرانوند یگانه، محمد صادق نادرپور، مرتضی غلامعلی تبار، احسان جودکی، محمد جواد عباسی و آرش افشین قرارداد خود را با تیم تمدید کردند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.