حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : منفورترين چيزهاي حلال در پيش خدا طلاق است.


» » » » روحیه ایثار و شهادت ملت ایران دشمنان را مات و مبهوت کرد

امام جمعه بروجرد گفت: روحیه ایثار و شهادت ملت ایران دشمنان نظام و انقلاب را مات و مبهوت کرده و معادلات آنها را برهم زده است.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: ملت ایران چهل سال با یاد شهدا زندگی کردند، امروز خون هر شهیدی که بر زمین می ریزد هزاران جوان پرچم سرخ شهادت را در دست می گیرند.

وی بیان کرد: برگزاری آیین تشییع با شکوه شهدای حادثه تروریستی زاهدان در کشور توسط ملت شهید پرور ایران اسلامی دشمنان را وحشت زده کرد.

خطیب نمازجمعه بروجرد با اشاره به سالروزعملیات بزرگ و پیروزمند خیبر در جزیره مجنون و شمال بصره اظهارداشت: رزمندگان اسلام با روحیه ایثار و شهادت و پیروی از امر ولایت و رهبری دشمنان را حیرت زده کردند و ضربات سهمگینی به دشمن وارد آوردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: در عملیات خیبر یک هزار و 140 اسیر از دشمن گرفته شد و تعداد زیادی از سربازان دشمنان به هلاکت رسیدند و2 تن از فرماندهان شجاع سپاه اسلام سردارباکری و خرازی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی با شهادت سالروز ولادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) ادامه داد: حضرت زهرا(س) دختری بی نظیر در عالم هستی بود که سخن گفتن در مورد شخصیت والای ایشان بسیار سخت است.

امام جمعه بروجرد یادآور شد: حضرت فاطمه (س) الگویی تمام برای همه بانوان مسلمان است که باطن نبوت است و نبوت بعد از فاطمه (س) کامل شد.

امام جمعه بروجرد گفت: بار دیگر ملت ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را مایوس و نا امید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بیان کرد: مسئولان کشور به جای اعتماد به اروپا و غرب به جوانان با غیرت این مملکت توجه و اعتماد کنند.

وی اظهار داشت: اروپا با امریکا تقسیم کار کرده و هیچ اعتمادی نمی شود به آنان کرد.

خطیب نماز جمعه بروجرد با اشاره به لزوم ساماندهی دست فروشان در سطح شهر اضافه کرد: شهرداری مکان هایی برای امرار معاش فروشندگان سیار مشخص کند و معابر شهر را ساماندهی کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: معابر عمومی شهر بروجرد وضعیت خوبی ندارد و برای تردد شهروندان مشکل ساز است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.