حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : محبوب ترین کارها نزد خدا با دوام ترین آنهاست گرچه ا ندک باشد.


» » » » برق مناطق شهری به نوبت قطع می‌شود

مدیریت توزیع برق شهرستان خرم‌آباد گفت: با توجه به مشکلاتی که در نیروگاه‌های حرارتی کشور پیش‌آمده معمولاً در ساعات خاصی برق پنج ‌تا 20 درصد محلات مرکز استان برای ساعات محدودی می‌رود و این موضوع به ترتیب در تمام محلات استان رخ خواهد داد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: حکمت بیرانوند در خرم‌آباد با اشاره به قطعی برق در بعضی از ساعات روز در مرکز استان اظهار داشت: این مشکل مربوط به تمام شهرهای کشور است.

وی با بیان اینکه علت اصلی این موضوع کمبود گاز در نیروگاه‌های حرارتی تولید برق است، افزود: در ساعاتی که شاهد بیشتر شدن مصرف برق کشور نسبت به میزان تولیدی هستیم برحسب رندم  برق بعضی از محلات خرم‌آباد می‌رود.

مدیریت توزیع برق شهرستان خرم‌آباد بیان کرد: معمولاً در ساعات خاصی برق پنج ‌تا ۲۰ درصد محلات مرکز استان برای ساعات محدودی می‌رود و این موضوع به ترتیب در تمام محلات استان رخ خواهد داد.

بیرانوند در بخش پایانی صحبت‌های خود تصریح کرد: این موضوع باعث شده برق معابر خرم‌آباد نیز به‌صورت محله‌ای یا یکی در میان در ساعات خاصی قطع شود اما این اطمینان را به مردم می‌دهیم برای این قطعی عدالت را در میان محلات مختلف رعایت می‌کنیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.