حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : به مردم بگوييد بهتر از آن چيزى كه می خواهيد به شما بگويند.


» » » » جاده های لرستان لغزنده است/ رانندگان احتیاط کنند

جاده های لرستان لغزنده است/ رانندگان احتیاط کنندمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: با توجه به بارش باران و برف در برخی مناطق کوهستانی استان که موجب لغزندگی جاده ها شده به رانندگان توصیه می شود با احتیاط رانندگی کنند....
کاوش نیوز: عباس شرفی اظهار کرد: در پی بارندگی های چند روز گذشته در این استان شاهد واژگونی برخی از خودروها در جاده های استان بودیم که با توجه به لغزندگی جاده ها احتیاط در رانندگی را می طلبد.
به گفته وی با توجه به تصاویر دوربین های نظارت تصویری مرکز و گزارشات دریافتی از نیروهای راهداری اکنون تمامی جاده های استان باز بوده و تردد به صورت عادی و روان برقرار است.
شرفی افزود: همراه داشتن وسایل گرم کننده تجهیزات ایمنی در سفر ضروری است.
وی ادامه داد: از نظر جوی آسمان نیمه ابری تا تمام ابری همراه با بارش برف و باران در محورهای نورآباد-خرم آباد و نورآباد-نهاوند(گردنه گاماسیاب) بارش برف را شاهد هستیم.

**بارش باران موجب کندی تردد خودروها در خرم آباد شد

بارش باران که از بامداد روز دوشنبه در خرم آباد آغاز شده ، علاوه بر آبگرفتگی معابر موجب کندی تردد خودروها در این شهر شده است.
با توجه به این بارش ها نیروهای امدادرسانی شهرداری در سطح شهر در حال انجام خدمات رسانی به مردم هستند.
با توجه به احتمال وقوع بارش های تند رگباری و جاری شدن سیلاب، مدیریت بحران لرستان به همراه دستگاه های اجرایی استان در حالت آماده باش کامل بسر می برند.

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.