حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : دانشمندى كه از علمش استفاده شود ، از هفتاد هزار عابد بهتر است.


» » » » زیرساخت‌های مناسب انتخاباتی در حوزه شهرستان خرم‌آباد فراهم است

زیرساخت‌های مناسب انتخاباتی در حوزه شهرستان خرم‌آباد فراهم استفرماندار خرم آباد گفت: تا این لحظه با همت همه مسوولان بستر و زیرساخت‌های مناسب انتخاباتی در حوزه انتخابیه این شهرستان فراهم و در کمال بی طرفی و با حفظ امانتداری، تا کنون با کمترین حاشیه ممکن همراه بوده است.

...

کاوش نیوز: جعفر طولابی جلسه توجیهی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی که در سالن جلسات پردیس علامه طباطبایی خرم‌آباد برگزار شد، اظهارداشت: نامزدهای انتخاباتی باید تلاش کنند بستر انتخابات، سالم و توام با امنیت و آرامش و مشارکت حداکثری شکل بگیرد و این مهم تنها با عمل همگانی به قانون اساسی محقق خواهد شد.

طولابی با بیان اینکه در حوزه انتخابی خرم‌آباد و چگنی تاکنون ۴۴ نامزد در صحنه داریم افزود: برای تسهیل حضور مردم صندوق های بیشتری را به مناطق شهری و روستایی این حوزه اضافه کرده ایم.

وی بیان کرد: در خرم‌آباد ۳۰۱ شعبه شمال ۱۸۵ صندوق ثابت و ۱۱۶ صندوق سیار وجود دارد و این در حالی است که در کل حوزه ۳۶۲ شعبه ایجاد شده است.

وی زمان رسمی تبلیغات را از ۲۴ بهمن اعلام کرد و گفت: بمدت یک هفته و تا ۲۴ساعت قبل اخذ رای یعنی ساعت ۸ روز پنج شنبه این تبلیغات ادامه خواهد داشت.

فرماندار خرم‌آباد گفت: از نامزدها میخواهیم به طرفداران و عوامل اجرایی خود قوانین انتخابات را متذکر شوند چرا که اگر این اطلاع رسانی درست انجام شود در روز انتخابات کمترین حواشی را شاهد خواهیم بود.

طولابی تصریح کرد: هر نامزد که بخواهد ستاد انتخاباتی خود را راه اندازی کند میبایست حتما تا ۱۵ بهمن مسئول ستاد را به فرمانداری یا بخشداری مربوطه معرفی کند،‌در غیر اینصورت ستاد وی غیر قانونی تلقی خواهد شد.

وی در خصوص دیگر شرایط راه اندازی ستاد انتخاباتی نیز گفت: در مرکز هر شهرستان و هر بخش میتوان ستاد تشکیل داد اما در هر منطقه شهرداری تنها یک ستاد را میتوان ایجاد کرد.

طولابی افزود: از میدان امام خمینی(ره) شهرستان خرم‌آباد تا پل انقلاب و خیابان های منتهی به این محور ایجاد ستاد ممنوع است.

وی ادامه داد: هرگونه دیوار نویسی، راه اندازی کاروان خودرویی، نصب بلندگوی سیار و تهیه پوستر و عکس در ابعاد غیر قانونی به هر شیوه ای ممنوع است.

طولابی تاکید کرد: فعالیت ستاد ها در شب به گونه ای باشد که بلندگوها در ساعت ۱۲ شب به جهت رفاه حال مردم خاموش باشد.

فرماندار خرم‌آباد اظهار داشت: نامزدهای انتخاباتی اگر قصد برگزاری نشست، همایش و یا دعوت سخنران دارند باید ۲ روز قبل از برگزاری همه اطلاعات آن را به فرمانداری اعلام کنند.

فرماندار خرم‌آباد از نامزدهای انتخاباتی خواست که از بیان مسایل مربوط به دیگر نامزدها بشدت پرهیز و همچنین از بیان سیاه نمایی و مشکلات روز بدلیل سواستفاده دشمن و ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه بشدت پرهیز شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.