حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فضيلتى چون جهاد نيست و جهادى چون مبارزه با هواى نفس نيست.


» » » » نیاز ۷۰ میلیاردی برای ترمیم نقاط حادثه‌خیز دیواره ساحلی «خرم‌رود»

نیاز ۷۰ میلیاردی برای ترمیم نقاط حادثه‌خیز دیواره ساحلی «خرم‌رود»همزمان با آغاز بارش های پاییزه، لایروبی رودخانه خرم‌آباد در دستور کار قرار گرفته و به گفته مسئولان ترمیم نقاط حادثه‌خیز دیواره ساحلی نیازمند حدود ۷۰ میلیارد تومان اعتبار است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: همزمان با آغاز بارش‌های پاییزه و فصل سرما، کار لایروبی رودخانه خرم آباد در دستور کار قرار گرفته است، اما آنچه حائز اهمیت بوده این است که به گفته مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان دیواره ساحلی «خرم رود» در برخی نقاط دچار «کف شستگی» شده و ضرورت دارد هر چه سریع‌تر نسبت به ترمیم این نقاط از دیواره ساحلی اقدام شود.

 

۶ اکیپ کار لایروبی «خرم رود» را انجام می‌دهند

داریوش حسن نژاد مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان در سخنانی با اشاره به آغاز لایروبی رودخانه خرم آباد، اظهار داشت: در این رابطه فعالیت شش اکیپ در طول رودخانه پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه این شش اکیپ کار برداشت گل و لای و رسوب داخل رودخانه را انجام می‌دهند، عنوان کرد: متأسفانه دیواره ساحلی رودخانه در بعضی از نقاط دچار «کف شستگی» شده و باید ترمیم شوند.

 

ترمیم نقاط حادثه‌خیز دیواره ساحلی به ۷۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان، بیان داشت: برای ترمیم دیواره ساحلی رودخانه خرم آباد بین ۶۰ تا ۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

حسن نژاد با بیان اینکه این میزان اعتبار برای نقاط حادثه ساز و نقاطی که امکان تخریب دیواره ساحلی وجود دارد به طور حتم نیاز است، افزود: با وجود اینکه ما با ریختن شن و ماسه در کناره‌های دیواره، تلاش کرده ایم جلوی تخریب دیواره ساحلی را بگیریم، اما باید اعتبار یاد شده تأمین شود تا دیواره‌های ساحلی ترمیم شوند.

وی، بیان داشت: ظرف دو هفته آینده کار لایروبی مجموع ۹ کیلومتر از طول رودخانه خرم آباد به اتمام می‌رسد.

 

لایروبی رودخانه در کوتاه‌ترین زمان انجام شود

سعید رازانی مدیرکل بازرسی لرستان نیز در این رابطه، اظهار داشت: با توجه به پیگیری و مذاکرات صورت گرفته از سوی گروه بازرسی مربوطه، لایروبی رودخانه خرم آباد آغاز شده است.

وی، عنوان کرد: این اقدام، کار بسیار سنگینی است اما تاکید ما بر این است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن لایروبی رودخانه انجام شود.

مدیرکل بازرسی لرستان، گفت: این امر به صورت مستمر مورد بازدید و بازرسی قرار می‌گیرد و امیدواریم با تلاش شرکت آب منطقه‌ای کار لایروبی رودخانه به اتمام برسد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.