حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : دو رکعت نماز شخص متاهل برتر از هفتاد رکعت نمازی است که شخص مجرد می خواند.


» » » » نواخته شدن زنگ انقلاب در۴۲۰ واحد آموزشی بروجرد

نواخته شدن زنگ انقلاب در۴۲۰ واحد آموزشی بروجرد زنگ انقلاب ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه همزمان با ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور در حدود ۴۲۰ واحد آموزشی شهرستان بروجرد نواحته شد.

...

کاوش نیوز: امام جمعه بروجرد در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه متوسطه اول انقلاب اسلامی گفت: خداوند توفیق عظیم و بزرگی به ما عنایت فرموده که در چنین دوره و زمانی هستیم و  خداوند به بزرگ مردی مانند حضرت امام (ره) ماموریتی داد که توسط ایشان حکومت شکوهمند انقلاب اسلامی تشکیل و پرچم حق برافراشته و پرچم باطل سرنگون گردد.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی افزود: القا یاس و ناامیدی مردم نسبت به انقلاب اسلامی از برنامه های دشمنان است که ایام دهه فجر فرصتی مناسب برای معرفی خدمات نظام و دولت محسوب می شود براین اساس مردم باید در جریان خدمات و دلسوزی مدیران و مسئولان قرار گرفته تا نسبت به آینده نظام جمهوری اسلامی امیدوار باشند.

وی افزود: ما برای برافراشته شدن پرچم حق بزرگانی همچون شهید بهشتی، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بسیاری از بزرگان دینی  را از دست داده ایم که این نوعی پرداخت هزینه ی سنگین برای حکومت اسلامی است.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: هزینه امروز ما مقاومت است باید ملت ایران متحد شود که دشمن سوء استفاده نکند در واقع دشمن در برابر ما عاجز است و ما مردم این حکومت باید جهادی پیش برویم اگر دشمان اسلامی عاجز  نبودند نمی گذاشتند دقیقه ای ما زنده بمانیم.

وی انقلاب اسلامی را  خاری در چشم دشمنان دانست و ادامه داد: ما شخصیتی در کشور اسلامی داریم که دشمنان از آن وحشت دارند و آن همان ولایت فقیه است.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: این ایام فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان است که ان دوران را ندیده و درک نکرده اند.

امام جمعه بروجرد گفت: انقلاب اسلامی ایران به مردم عزت داده و با شکل گیری قانون اساسی همه افراد در مقابل قانون مساوی و برابر می داند.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان بروجرد گفت: دهه فجر ۱۳۵۷ یکی از موهبت ها و پدیده های الهی است که موجب تجدید حیات اسلام ناب محمدی پس از ۲ هزار سال حکومت ستم شاهی که در مسیر شریعت و طریقت سیر الهی شکل گرفت .

محمد مهرافزون اظهار داشت: دهه فجر حاکمیت جنود الهی بر جنود شیطانی و بازگشت به خویشتن خویش است و قطع و وابستگی های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ایران زمین از بلوک های شرق و غرب است.

وی بیان کرد: دهه فجر یکی از بزرگترین حوادث و تأثیر گذارترین رخدادهای  ما در تاریخ معاصر است که به تحولاتی تغییر آئین و شگرف آور و بنیادین در زوایای گوناگون حیات اجتماعی و سیاسی ملت ایران و جهان منجر شد.

وی افزود: ۱۲ بهمن ۵۷ غدیر و نوروزی است که معادلات ابرقدرت های استثمارگر را بر هم زد و با ورود حضرت امام (ره) یک معجزه الهی بود که آسمان ایران را ورق زد و سلسله حکومت پادشاهی و شاهنشاهی برانداخته شد.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: ۱۲ بهمن رخدادی ماندگار و پایدار در حافظه ها است و بر همه آحاد ملت واجب است پیام های دهه فجر را به تصویر بکشند و یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب حضرت امام (ره) را گرامی بدارند.

مهر افزون بیان کرد: دهه فجر یکی از خاطرات تاریخی و روزهای به یادماندنی و فراموش نشدنی ملت ایران است، روزی که رشادت ما و مجاهدت های فجر آفرینان به بار نشست و برپایی ایام دهه فجر در جامعه به ویژه مدارس زنده نگه داشتن ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است و به همین خاطر گلبانگ انقلاب در ۱۲ بهمن در سراسر مدارس شهر و روستا نواخته می شود.

وی تاکید کرد: امروز پاسداری و حفاظت از این انقلاب وظیفه نسل چهارم و جوانان برومند است.

محمد مهرافزون افزود: امروز به رغم گذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی برغم همه ترفندها و توطئه های دشمن، این نظام به رهبری مقام معظم رهبری و پشتوانه مردم مسیر روشن خود را طی می کند و این ملت محکم و استوار در راستای تداوم اهداف این نظام گام برمی دارند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد اظهار داشت: در ایام دهه فجر بیش از  ۵۰ برنامه مختلف شامل جشنواره های ورزشی، محفل انس با قرآن، برپایی نمایشگاه کتاب، مسابقه خاطره نویسی دهه انقلاب، تجلیل از خانواده های شهدای فرهنگی و غبار روبی گلزار شهدا برگزار می شود.

در این آیین به صورت نمادین در مدرسه دخترانه  متوسطه اول انقلاب در فضایی آکنده ازشور و نشاط دانش آموزان در هوایی برفی امام جمعه بروجرد، معاون استاندار و فرمانداربروجرد، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان ادارات و اولیای دانش آموزان نواخته شد حضور داشتند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.