حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نه من و نه گویندگان قبل از من کلمه ای پر محتوا همانند لا اله الا الله نگفته ایم.


» » » » انقلاب اسلامی ایران فرصت ترویج تفکر شیعه در جهان است

استاد حوزه علمیه گفت: انقلاب اسلامی ایران فرصتی برای ترویج تفکر شیعه در جهان است که باید آن را غنیمت شمرد و از آن استفاده شود.

...

کاوش نیوز: آیت الله سید محمد جواد علوی بروجردی در جمع مردم و روحانیون بروجرد در مسجد سید بحرالعلوم افزود: فاطمه زهرا(س) باعث شده خط اصیل شیعه باقی بماند.

وی اظهار داشت: علیرغم همه هجمه ها خط اصیل شیعه باقی مانده و در بسیاری از کشورها شیعیان با اقتدار زندگی می کنند.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: ایرانی ها تا امروز کنار ائمه اطهار(ع) ایستاده اند و شهدای مدافع حرم از حریم زینب کبری (س) دفاع می کنند.

آیت الله علوی بروجردی اضافه کرد: شیعیان در طول تاریخ بارها قتل عام شده اند و با وجود هجمه های فراوان تا کنون ایستاده و باقی مانده اند.

وی ادامه داد: از ابتدا تفکر شیعه مورد هجمه بوده چون شیعیان توان حرکت را دارند و امروز اسلام اصیل میراث فاطمه زهرا(س) است.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: در ایران چهل سال پیش امام خمینی(ره) به عنوان یک مرجع شیعه از حوزه علمیه قم حرکت کرد و همگی را در بهت و حیرت فرو برد و فرصتی برای مردم ایران فراهم شد تا تفکر شیعه را به دنیا نشان دهند.

آیت الله علوی بروجردی با اشاره به اینکه حوزه های علمیه باید عرضه تفکر شیعه را به تمام جهان داشته باشند، گفت: پایه های انقلاب از دوران آیت الله بروجردی (ره) در حوزه علمیه قم آغاز شد.

وی اظهار داشت: زمانی که رادیو و تلویزیون نبود طلبه ها ندای انقلاب را به تمام نقاط دنیا رساندند.

استاد حوزه اضافه کرد: امام خمینی(ره) که نهضت را شروع کرد در همه شهرها مبلغ داشت و این کار مهم را آیت الله بروجردی انجام داد.

آیت الله علوی بروجردی با اشاره به اینکه آیت الله بروجردی سنگ بنای انقلاب را نهاد بیان کرد: نظریه ولایت فقیه را آیت الله بروجردی مطرح و انجام داد و

ایشان نقش ریشه ای در انقلاب داشته است.

وی اضافه کرد: امروز آمریکا و انگلیس نمی تواند به انقلاب اسلامی لطمه و ضربه بزند براین اساس باید از فرصت انقلاب برای ترویج تفکر شیعه استفاده کرد.

آیت الله علوی بروجردی افزود: برای پیشرفت و توسعه بروجرد باید همکاری و همدلی داشته باشیم، شهر بروجرد را بستر سرمایه گذاری کنیم.

وی با بیان اینکه اختلافات شیرازه شهر را به هم می زند، اظهار داشت: بروجرد باید اسوه و نمونه باشد استعداد سرمایه گذاری دراین شهر بسیار است باید سرمایه گذاران را حمایت کنیم.

امام جمعه بروجرد گفت: فرصت حکومت دینی به برکت امام و شهدا و رهبری بهترین فرصت برای ترویج دین خدا است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بیان کرد: امروز علما و روحانیون وظیفه سنگین دارند که از نظام و ولایت دفاع کند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.