حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : بدانید که ما مراعات حال شما (دوستان و شیعیان را) می کنیم و هیچ گاه شما را فراموش نمی کنیم.


» » » » بهره برداری از ۸۴ طرح عمرانی و اقتصادی در خرم آباد آغاز شد

فرماندار خرم آباد گفت: همزمان باآغاز ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، بهره برداری از ۸۴ طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان آغاز شد.

...

کاوش نیوز: جعفر طولابی افزود: ۹۱ میلیارد و ۶۲۸ میلیون تومان طرح عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و زیرساختی در شهرستان اجرا شده که همزمان با دهه فجر بهره برداری می شود.

وی با بیان اینکه  کار عمرانی این طرح ها به صورت کامل انجام و تکمیل شده ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی ۱۱ طرح با اعتبار ۳۳ میلیارد تومان در این ایام آغاز می شود.

وی تاکید کرد:‌ با توجه به اینکه ایام دهه فجر مبنای فرهنگی و سیاسی دارد بنابراین نباید برنامه ها را به طرح های عمرانی محدود کرد و به نحوی برنامه ریزی شود تا متناسب با انقلاب اسلامی و فلسفه به روز و تداوم این روند اقدام شود و مدیران دستگاه‌ها نیز خدمات نظام و دولت را اطلاع‌رسانی، سابقه و مولفه‌های فرهنگی انقلاب را برای نسل جدید تبیین کنند.

طولابی افزود: دهه فجر فرصتی برای انتقال استکبار ستیزی به نسل جوان، تشریح موفقیت های انقلاب و پیشرفت های کشور، و بیان مولفه های اقتدار ایران اسلامی است تا اقشار مختلف به ویژه جوانان ضرورت تداوم این مسیر را بیش از پیش احساس کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.