حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : هر کس بمیرد و امام زمان خود را نشناخته باشد به مرگ جاهلی مرده است.


» » » » دهه فجر ۸۳ طرح در بروجرد بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: در دهه فجر امسال ۸۳ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال کلنگ زنی و بهره برداری می شود.

...

کاوش نیوز: عبدالرحیم رحیمی در دیدار مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با امام جمعه بروجرد که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، اظهار داشت: امسال در دهه فجر ۸۳ پروژه بهره برداری و کلنگ زنی می شود که از این تعداد ۸۰ پروژه عمرانی با ۳۱۰ میلیارد ریال و سه پروژه اقتصادی با ۱۹۰ میلیارد ریال بهره برداری می شود.

وی اضافه کرد: بیشتر پروژه عمرانی طرح های هادی در روستا هستند و همچنین ۱۷ پروژه خدماتی شامل برقرسانی، گازرسانی و مخابراتی نیز کلنگ زنی و بهره برداری می شود.

رحیمی بیان کرد: برای ۱۷ پروژه خدماتی سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده، برای پروژه پیش سرد کشتارگاه نیز یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

فرماندار بروجرد افزود: امسال یکی از پروژه هایی که بهره برداری می شود کتابخانه استاد آیتی است که برای ۲ پروژه کتابخوانی نیمه کاره چهار میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که ۸۰ درصد تخصیص داده شده است.

وی ادامه داد: برای پروژه های آبرسانی روستاها نیز ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار جذب شده است.

معاون استاندار لرستان یادآور شد: دهه فجر فرصتی است تا خدمات نظام را بازگو کنیم و دشمنانی که در این سالها ترفندهایی داشتند تا ضربه بزنند اما ناکام مانده اند.

رحیمی گفت: دشمنان اظهار کرده بودند که انقلاب چهل سالگی خود را نمی بیند اما به کوری چشم دشمنان امسال چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفته ایم.

فرماندار با اشاره به این که در انتخابات پیش رو یک هزارو ۸۰۰ نفر کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند، افزود: برنامه ریزی لازم برای انتخاباتی پرشور فراهم شده و مسوولان حق ندارند از امکانات دولتی برای کاندیداها استفاده کنند.

وی تاکید کرد: هدف اصلی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان برگزاری انتخاباتی سالم با حضور پرشور مردم است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.