حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فقيه حقيقى، زاهد در دنيا، مايل به آخرت و چنگ زننده به سنّت پيامبر اكرم(ص) است.


» » » » شیعه از هیچ قدرتی هراس ندارد

استاد حوزه علمیه قم:

شیعه از هیچ قدرتی هراس ندارد

 شیعه از هیچ قدرتی هراس ندارداستاد حوزه علمیه قم گفت: شیعه صاحب دارد و به واسطه نگاه مهدوی و انتظار امام منتقم از هیچ قدرتی هراسی ندارد.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی چهارشنبه شب در مراسم شکرانه خادمان مسجد جمکران با بیان اینکه رسیدن به مقام قرب الهی و سلوک الی الله جز با توسل به اهل بیت(ع) محقق نمی شود اظهار داشت: امام زمان(عج) هیچگاه از حال محبان و شیعیان خود غافل نیست.
وی با بیان اینکه آن حضرت همواره مومنان و محبان خود را دعا می کند گفت: هرچه خیر و برکت بر زمین و اهل آن نازل می شود، به واسطه امام زمان(عج) است.
استاد حوزه علیمه قم با تاکید بر اینکه غفلت از آن حضرت، ریشه گرفتاری های ما است اظهار داشت: امام زمان(عج) چشم بینای خدا در میان خلق، نور خدا، هدایتگر و گشایش بخش مومنان است.
وی افزود: همه ما مشمول عنایت عام امام عصر(عج) هستیم ولی باید تلاش کرد تا مشمول عنایت خاص آن حضرت شد که لازمه آن روحیه انتظار، دوری از گناه و نهادینه شدن اخلاق است.
این استادحوزه علمیه قم با بیان اینکه چشم و گوش آلوده توان دیدن امام زمان(عج) را ندارند اظهارداشت: روحیه واقعی انتظار، موجب تعجیل در فرج امام زمان(عج) می شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.