حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : از نفرين مظلوم بترسيد كه چون شعله آتش بر آسمان ميرود.


» » » » بازنشستگان نخبه کشوری در کردستان تجلیل شدند

همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان از ۱۶ بازنشسته نخبه و نمونه کشوری در کردستان تجلیل به عمل آمد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: جمعه شب طی مراسمی به مناسبت ۲۵ ذی الحجه، روز خانواده و تکریم بازنشستگان از ۱۶ بازنشسته نخبه کردستانی که در سطح کشوری عناوینی را کسب کرده اند تجلیل به عمل آمد.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان کردستان در این مراسم با ارائه گزارشی مختصر از فعالیت‌های صندوق بازنشستگی کشوری، اظهار کرد: به دلیل رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی نتوانستیم مراسمی بزرگ در خور شأن بازنشستگان ارجمند استان برگزار کنیم.

محمد احمدی با اشاره به اینکه کوچک‌ترین و مهم‌ترین نهاد اجتماعی هر کشوری خانواده است، اظهار کرد: مهمترین رکن اساسی آن پیشکسوتان و بزرگان هستند که در خانواده نقش آفرینی می‌کنند.

وی افزود: در روز شمار تقویم کشورمان به مناسبت‌های مختلف از اعضای خانواده تجلیل می‌شود از جمله روز پدر، مادر، دختر و امروز هم مزین به روز خانواده و تکریم بازنشستگان بوده که این مراسم به همین مناسبت در شانزدهمین بزرگداشت این روز برگزار شده است.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان کردستان بیان کرد: بازنشستگان و پیشکسوتان ستون هر خانواده‌ای هستند و خانواده به دلیل حضور این عزیزان شکل گرفته است.

احمدی اعلام کرد: هم اکنون ۲۵ هزار و ۴۱۶ نفر بازنشسته کشوری در استان کردستان حضور دارند و خوشبختانه در مهرماه ۱۳۹۹ همسان سازی حقوق بازنشستگان انجام شد و در حال حاضر میانگین حقوق بازنشستگان بعد از اجرای همسان سازی حدود ۷۰ میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه دو آرزوی دیرین بازنشستگان استان تقریباً محقق شده است، گفت: خانه امید بازنشستگان شهرستان سنندج خوشبختانه احداث و تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و همچنین خانه امید بازنشستگان شهرستان سقز نیز حدود سه ماه آینده به بهره برداری می‌رسد و بازنشستگان می‌توانند از امکانات آن استفاده کنند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان کردستان یکی از معیارهای ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی را میزان تکریم بازنشستگان عنوان کرد و افزود: مدیر خوب مدیری است که حرمت و تکریم بازنشستگان را در اولویت خود قرار دهد.

وی عنوان کرد: شاغلین آینده خود را در نحوه برخورد و تکریم و احترام به بازنشستگان می‌بینند و تنها تبعیضی که نارحتشان نمی‌کند تبعیض در نحوه برخورد و احترام و تکریم بیشتر بازنشستگان است چرا که می‌دانند که خودشان زمانی در جای آنها قرار می‌گیرند.

در ادامه این مراسم تعدادی از بازنشستگان شاعر و هنرمند به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و در پایان با حضور مسئولین استانی به ۱۶ نفر بازنشسته نمونه و نخبه استان در شش محور علوم، آموزش و پژوهش، فرهنگ و هنر، کارآفرینی و اشتغال، فعالیت‌های اجتماعی و عام المنفعه، فعالیت‌های ورزشی و تندرستی و ایثارگری و فداکاری به مناسبت شانزدهمین گرامیداشت ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان لوح تقدیر و هدایای تقدیم شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.