حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : به درستي كه من مرگ را جز سعادت نمي بينم و زندگي با ستمكاران را جز محنت نمي دانم.


» » » » محکوم متواری در سقز دستگیر شد

فرمانده انتظامی سقز گفت: محکوم متواری که به اتهام قاچاق کالا و پرداخت جزای نقدی بیش از ۱۷ میلیارد ریال تحت تعقیب قضایی بود، توسط پلیس آگاهی این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: سرهنگ صید علی صفری اظهار داشت: دستگیری محکوم متواری که به اتهام قاچاق کالا و پرداخت جزای نقدی صادره توسط شعبه تعزیرات حکومتی استان کردستان تحت تعقیب قضایی بود، به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با تحقیقات گسترده اطلاعاتی متهم را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در مخفیگاه، محاصره و دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی سقز افزود: محکوم متواری به اتهام قاچاق کالا و پرداخت جزای نقدی بیش از ۱۷ میلیارد و ۱۷۴میلیون ریال در حق صندوق دولت، صادره از شعبه تعزیرات حکومتی استان و شهرستان تحت تعقیب قضایی بود.

وی یادآور شد: پس از بررسی و استعلام بعمل آمده از سامانه ها مشخص شد متهم دارای چندین فقره سوابق متعدد کیفری در حوزه قاچاق کالا نیز شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سقز با بیان اینکه متهم پس از تکمیل مراحل پرونده راهی مرجع قضایی شده بود، افزود: متعاقبا این متهم به زندان مرکزی سقز تحویل داده شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.