حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : خداوند ، دشنام گوى بی آبرو را دشمن دارد.


» » » » یک کلاهبردار در بیجار به دام افتاد

مدیر جهاد کشاورزی بیجار از دستگیری و بازداشت فردی خبر داد که پس از اطلاع از برنامه خرید و تامین گوشت این اداره، قصد کلاهبرداری از جهاد کشاورزی را داشت ولی با سرعت عمل نیروهای انتظامی و امنیتی ناکام ماند و به دام افتاد.

...

کاوش نیوز: پیمان قمری اظهار داشت: به منظور تامین گوشت مورد نیاز مردم توسط نماینده بخش توزیع شهرستان قصد خرید 800 میلیون ریال گوشت قرمز و مرغ داشتیم که این فرد (نماینده) توسط افراد سودجو و فرصت طلبی مورد کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: این افراد با تماس تلفنی و عنوان کردن برخی اطلاعات، اطمینان نماینده توزیع شهرستان را جلب کرده بودند و با تغییر شماره حساب اصلی و معرفی حساب خود، مبلغ 800 میلیون ریال بابت تهیه گوشت به حساب شان واریز شده بود.

قمری تاکید کرد: البته پس از واریز وجه، با بررسی حواله متوجه تغییر شماره حساب شده و نیروهای انتظامی و امنیتی شهرستان را در جریان قرار دادیم و با ورود دادستان به موضوع، کلاهبردار هنگام دریافت وجه در بانک شناسایی و دستگیر شد.

مدیر جهاد کشاورزی بیجار یادآور شد: این فرد سودجو با اطمینان خاطر قصد داشت در دومین مرحله خرید جهاد کشاورزی نیز به همین شیوه کلاهبرداری کند ولی با سرعت عمل نیروهای امنیتی و هوشیاری عوامل اجرایی ناکام ماند.

در ارتباط با این کلاهبرداری یک نفر در محل شعبه یکی از بانک های شهر بیجار دستگیر شد و تحقیقات در خصوص سایر عوامل مرتبط از سوی نیروهای انتظامی و امنیتی در دست بررسی است.

استان کردستان یکی از مناطق دام خیز و دامپروری کشور محسوب می شود که سالانه نزدیک به 22 هزار تن گوشت قرمز و 181 هزار تن شیر در این استان تولید می شود.

جمعیت دامی استان کردستان حدود 2 میلیون راس دام سبک (گوسفند و بز) و 200 هزار راس دام سنگین (گاو و گوساله) است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.