حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نشان منافق سه چيز است : سخن به دروغ بگويد ، از وعده تخلف كند و در امانت خيانت نمايد.


» » » » راهور کردستان بیش از ۱۰۰ خودروی پلاک مخدوش را به پارکینگ هدایت کرد

راهور کردستان بیش از ۱۰۰ خودروی پلاک مخدوش را به پارکینگ هدایت کردرییس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان گفت: ماموران این پلیس هفته گذشته و در راستای اجرای طرح ممنوعیت تردد، بیش از ۱۰۰ خودرویی که پلاک آنها توسط رانندگان مخدوش شده بود را به پارکینگ هدایت کردند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: سرهنگ برزو مرادی با بیان اینکه این رانندگان پلاک خودروهای خود را به منظور عدم شناسایی از سوی دوربین‌های نظارتی سطح شهرها مخدوش کرده بودند، اظهار داشت: این خودروها پس از اعمال قانون به پارکینگ هدایت شدند.

وی اضافه کرد: طبق ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هر شخصی که ارقام و مشخصات پلاک وسایل نقلیه خود را تغییر دهد و یا چنین وسایلی را با علم به تغییر و یا تعویض پلاک تقلبی استفاده کند، به حبس از ۶ ماه تا یک‌سال محکوم می‌شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان یادآور شد: با توجه به اعمال محدودیت تردد توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا از اول آذر امسال، تردد خودروها از ساعت ۲۱ تا چهار صبح در درون شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع بوده که این روند همچنان ادامه دارد.

سرهنگ مرادی افزود: پلیس رانندگان متخلف را ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌کند و کسانی که اقدام به مخدوش کردن پلاک خودرو خود با هدف تردد کنند نیز به حبس محکوم می‌شوند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.