حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : كساني كه رضايت مخلوق را به بهاي غضب خالق بخرند ، رستگار نخواهند شد.


» » » » نفتگاز سهمیه بهره‌برداران کشاورزی کردستان الکترونیکی توزیع می‌شود

نفتگاز سهمیه بهره‌برداران کشاورزی کردستان الکترونیکی توزیع می‌شودمدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: طرح توزیع الکترونیکی نفتگاز بین بهره‌برداران بخش کشاورزی این استان از اول تیر امسال آغاز شده و از این پس به صورت هوشمند انجام می‌شود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: عبدالله گیتی‌منش اظهار داشت: این طرح با هدف توزیع هدفمند نفتگاز بین بهره‌برداران بخش کشاورزی اجرا می‌شود که تاثیر زیادی در کاهش قاچاق نیز خواهد داشت.

وی با بیان اینکه سوخت ۲۹ هزار دستگاه ادوات کشاورزی در قالب این طرح تامین می‌شود، افزود: با بانک‌های عامل هماهنگی شده و تمام فروشگاه‌های توزیع سوخت روستایی نیز به دستگاه کارت‌خوان مجهز شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: متقاضیان از طریق کارت بانکی، میزان سهمیه خود را مشاهده کرده و سوخت مورد نیاز برای ادوات کشاورزی را دریافت می‌کنند.

گیتی‌منش اضافه کرد: سهمیه سالانه مصرف نفتگاز در بخش کشاورزی استان ۱۱۰ میلیون لیتر است که تلاش می‌کنیم توزیع این سوخت را با همکاری سازمان جهاد کشاورزی مدیریت کنیم.

وی گفت: با فرهنگ‌سازی و انسجام‌بخشی به فعالیت‌ها و خدمات مرتبط با توزیع سوخت در استان، سال گذشته مصرف نفت سفید ۶ درصد و نفتگاز پنج درصد نسبت به سال ما قبل کاهش یافت.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.