حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نماز نور چشم مومن است.


» » » » خون مطهر شهدا، امنیت و اقتدار ایران اسلامی را تضمین می‌کند

امام جمعه دیواندره با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی مرهون خون مطهر شهداست، گفت: امنیت، اقتدار و آسایش امروز در ایران اسلامی نیز مدیون خون شهدا بویژه شهدای حوزه امنیت است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: ماموستا جلال مرادی در مراسم تشیع پیکر بسیجی شهید محمد شکری اظهار داشت: ترویج و تثبیت فرهنگ جهاد و شهادت، تبیین اندیشه والای شهیدان و گسترش فرهنگ دینی و احیای روحیه جهادی و انقلابی در جامعه وظیفه‌ای همگانی است.

وی اضافه کرد: در دوران مختلف شهدای گرانقدری تقدیم نظام اسلامی شدند که با گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان، می‌توان راه و سیره آنها را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ادامه داد و دشمنان را بیش از همیشه نا امید کرد.

ماموستا مرادی افزود: رزمندگان ایران اسلامی با تبعیت محض از ولایت فقیه وارد میدان مقابله با دشمن متجاوز شدند و با تقدیم جان ارزشمندشان از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام صیانت کرده و برگ زرین تاریخ انقلاب را به نام خود ثبت کردند.

وی با اشاره به اینکه امنیت و پایداری امروز جامعه مدیون خون شهداست، یادآور شد: جنگ با دشمنان از جمله ضد انقلاب نماد ایثار و پیروزی حق علیه باطل است و نسل امروز باید ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران باشد.

امام جمعه دیواندره ادامه داد: آرامش و اقتدار کنونی کشورمان مدیون حماسه‌های شهدا و گذشت و فداکاری خانواده این عزیزان و همه کسانی که هستی و عزیزترین دارایی خود را در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فدا کردند، است.

وی با بیان اینکه شهدا تا آخرین قطره خون خود در برابر دشمن ایستاده و اجازه دست‌درازی به این مرز و بوم را ندادند، تاکید کرد: در این روزهای ماه ضیافت الهی خبر شهادت مدافعان امنیت و سلامت سخت و جانکاه است اما باید گفت، شهادت آرزوی دیرینه این عزیزان است.

ماموستا مرادی گفت: تروریست‌ها و ضد انقلاب بدانند، اقدامات کور تروریستی کوردلان کمترین خللی در عزم ارادت ملت ایران به ویژه مردم استان کردستان در دفاع از دستاودرهای نظام اسلامی وارد نخواهد کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.