حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نه من و نه گویندگان قبل از من کلمه ای پر محتوا همانند لا اله الا الله نگفته ایم.


» » » » تحریم های دشمن نمی تواند اراده ملت ایران را تضعیف کند

امام جمعه موقت سروآباد گفت: تحریم های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی انقلاب نمی تواند اراده این ملت را تضعیف کند.

...

کاوش نیوز: ماموستا سید عبدالقادر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: دشمنان با افزایش تحریم های اقتصادی و تحت فشار قرار دادن ملت قصد دارند در کشورمان تفرقه و اختلاف بیندازند.

وی افزود: بدون تردید اینگونه تحریم ها و جنگ اقتصادی علیه ملت ایران نمی تواند خللی در اراده آنها و وحدت شان ایجاد کند بلکه روز به روز بر قدرت انقلاب و انسجام مردم اضافه می کند.

امام جمعه موقت سروآباد با اشاره به افزایش قیمت برخی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم تاکید کرد: مسئولان برای مبارزه با احتکار کالاهای اساسی توسط افراد سودجو و کاهش قیمت ها باید برنامه ریزی صحیحی داشته و اجازه ندهند فشار به مردم وارد شود.

وی با تبریک فرا رسیدن چهل سالگی انقلاب اسلامی یادآور شد: این انقلاب برخاسته از بطن مردم است و انقلابی که از درون مردم و با خواست آنها تشکیل شده باشد، شکست ناپذیر است.

ماموستا حسینی در بخش دیگری از سخنان خود مسلمانان را به رعایت تقوای الهی سفارش کرد و گفت: آنچه که موجب رستگاری انسان در دنیا و آخرت می شود ترس از خدا و تقوای الهی است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.