حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : کسی که از گناه توبه کرده مانند کسی است که گناه نکرده است.


» » » » سردار سلیمانی بازوی توانمند مقاومت اسلامی در برابر آمریکا بود

امام جمعه اهل سنت کامیاران با بیان اینکه نابودی داعش بزرگترین خدمتی بود که سردار سلیمانی به امت اسلامی کرد، گفت: این سردار شهید سرافراز بازوی توانمند مقاومت و ایستادگی در برابر دسیسه‌های آمریکای جنایتکار بود.

...

کاوش نیوز: ماموستا توفیق قربانی اظهار داشت: اطاعت از رهبر معظم و ولی امر مسلمین جهان از ویژگی‌های بارز سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود که با تاسی از فرمایش ایشان در خط مقدم جبهه مقاومت اسلامی حضور یافت.

وی اضافه کرد: سردار سلیمانی با حضور چند ساله خود در خط مقدم جبهه مقاومت، اینکه توانست گروه های تروریستی همچون طالبان و داعش را به ورطه نابودی بکشاند و مرزهای استراتژیک جمهوری اسلامی بویژه در حمایت از حق مظلوم در برابر ظالم را در بسیاری از کشورها جابجا کند.

امام جمعه اهل سنت کامیاران افزود: این شهید همچون سربازی به تمام معنی برای رهبر معظم انقلاب و ایران اسلامی بود و اکنون امنیت و آرامش خاطر در کشورمان مرهون جانفشانی‌های این شهید همام و دیگر همرزمانش در عرصه مبارزه با تروریسم است.

ماموستا قربانی با بیان اینکه شهادت در دین مبین اسلام بالاترین درجه در نزد خداوند است، تاکید کرد: سردار سلیمانی برای رسیدن به این قله افتخار فعالیت‌های خود از دوران قبل از انقلاب اسلامی آغاز و در دوران جنگ تحمیلی آن را با همرزمان شهیدش تمرین و در نهایت در جبهه مقاومت و ایستادگی در برابر تروریسم به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت در راه حق رسید.

وی یادآور شد: از هر قطره خون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، هزاران سلیمانی دیگر می‌روید تا جبهه مقاومت همانند نهضت عاشورا در جهان باقی بماند و به استکبار ستیزی‌اش ادامه دهد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.