حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فقيه حقيقى، زاهد در دنيا، مايل به آخرت و چنگ زننده به سنّت پيامبر اكرم(ص) است.


» » » » وحدت و برادری رمز پیروزی مسلمانان در برابر زورگویان است

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه قرآن بارها بر اتحاد، اخوت و برادری مسلمانان تاکید کرده است، گفت: این شاخص ها رمز پیروزی و غلبه بر زورگویان و سلطه گران است.

...

کاوش نیوز: ماموستا سید احسن حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: سران کشورهایی که با تکیه بر زر و زور و ستمگری داعیه سلطه بر جهان را در سر می پرورانند، بدانند سرنوشت بهتر از فرعون مصر در انتظار شان نیست.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه منصف بودن حاکمان و دلسوزی شان برای مردم از موارد مهم برای تامین سلامت جامعه است، افزود: افراد ساده زیستی که دنبال تجملات مادی و دنیوی نیستند، برای مناصب مهم و خدمت به مردم انتخاب شوند.

ماموستا حسینی با بیان اینکه تهیه مایحتاج عمومی مردم و مقابله با احتکار و گرانفروشی باید سرلوحه کارهای مسئولان قرار گیرد، تاکید کرد: بازاریان و تجار امانتدار باشند و از خیانت به مردم با گرانفروشی، کم فروشی و احتکار دوری کنند.

وی با اشاره به اینکه مظاهر فساد با پول، ثروت، کاخ ها، عیاشی و خوش گذرانی شناخته می شوند، یادآور شد: در جامعه اسلامی حاکمیت قرآن و عمل به آن باید در اولویت باشد.

ماموستا حسینی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته اضافه کرد: قرآن بر حفظ آبرو و اموال مردم تاکید کرده و گفته کسانی که دیگران را تحقیر کرده، مورد تمسخر قرار می دهند و یا آبروی آنها را می برند، بدانند جهنم جایگاه شان خواهد بود.

خطیب موقت جمعه سنندج با اشاره به اموری که موجب بیمار شدن اجتماع می شود، گفت: عمل نکردن به توصیه های قرآن و دین مبین موجب ترویج بی عدالتی، بی وجدانی و بی رحمی در جامعه می شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.