حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : محبوب ترین برادران نزد من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد.


» » » » مسئولان با متخلفان اقتصادی برخورد کنند

امام جمعه موقت آستارا گفت: مسئولان باید در چارچوب قانون با متخلفان اقتصادی برخورد کنند زیرا احتکار و گرانفروشی خلاف ارزش های اسلامی است.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام ناصر صالحی در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی آستارا افزود: ارزش های دین اسلام باید در عمل حفظ و در این راستا به مفاهیم قرآن، احادیث ائمه اطهار (ع) و منویات مقام معظم رهبری توجه ویژه ای شود.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان اضافه کرد: مساجد، خانه های خدا روی زمین هستند و در این ایام از طبل زنی در محوطه مساجد باید خودداری شود و مصادیق انحرافات دینی نباید در خانه های خدا جایگاهی داشته باشد.

وی توجه کردن خانواده ها به مسائل دینی را لازم خواند و بیان کرد: والدین باید به قرآن و مسائل معنوی توجه مضاعفی کنند تا ارزش های اسلامی را در جامعه شاهد باشیم.

خطیب جمعه آستارا ادامه داد: وضعیت حجاب برخی از گردشگران خارجی در شهرستان آستارا نامناسب است و باید در چارچوب قانون مقابله شود.

صالحی با تقدیر از حضور بسیجیان آستارا در رزمایش اقتدار عاشورایی افزود: این رزمایش اقتدار، انسجام و وحدت بین بسیجیان را به نمایش گذاشت و در قالب آن به برخی از مناطق محروم این شهرستان رسیدگی شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.