حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فقيه حقيقى، زاهد در دنيا، مايل به آخرت و چنگ زننده به سنّت پيامبر اكرم(ص) است.


» » » » خط اصلی حرکت دشمن جداسازی عشایر و قومیت ها از ولایت‌ است

 خط اصلی حرکت دشمن جداسازی عشایر و قومیت ها از ولایت‌ استسخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه عشایر نقش برجسته ای در میدان داری مقابل توطئه های دشمن دارند گفت: خط اصلی حرکت رسانه‌های خارجی جداسازی عشایر و قومیت ها از ولایت فقیه است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی شامگاه سه شنبه در همایش گرامیداشت شهدای عشایر خوزستان در مجتمع فجر اهواز با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و ۱۰ هزار شهید عشایر کشور افزود: عشایر در میدان های سخت، در فراز و نشیب ها و آزمایش های گوناگون سرافراز بیرون آمده و جوان‌های خود را تقدیم انقلاب کردند.

وی گفت: عشایر در خط مقدم ولایت‌پذیری در تمامی نقاط مختلف کشور حضور دارند و آن‌ها با ایمان و با بصیرت عمیق به میدان آمده و دست دشمنان را کوتاه کردند.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه عشایر سهم بزرگی در پیروی و تحکیم پایه های انقلاب اسلامی داشته و این ناشی از بصیرت عمیق آن ها است اظهار داشت: بصیرت عشایر مجاهد و ولایت‌مدار باعث شد کوچکترین زاویه ای با آرمان های انقلاب اسلامی و اصول نظام اسلامی و آرمان های امام نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد در کشور روزگاری به صحنه آمدند اما در ادامه مسیر ثابت قدم نبوده و از قطار انقلاب پیاده شدند گفت: این افراد در برخی زمان ها نیز در مقابل ولی فقیه و اصول مستحکم انقلاب موضع گرفته و مقابله کردند.

وی افزود: برخی از این افراد اکنون ساکن اروپا هستند و به نام خلق و به نام مردم، علیه کشور و نظام توطئه می کنند که بخش عظیمی از مشکلات ما نیز ناشی از همین افراد است.

سرتیپ پاسدار شکارچی با بیان اینکه ممکن است چند عنصر دنیاطلب از سوی دشمن به بدنه حاکمیت نفوذ کنند اما نباید آن را به پای حکومت و انقلاب نوشت چرا که خط انقلاب اسلامی خط عدالت است.

وی در ادامه به ایستادگی و مقاومت مردم ایران اشاره کرد و با بیان اینکه مردم با عزت ایران به الگویی در سراسر جهان تبدیل شده اند اظهار داشت: سهم بزرگی از این اقتدار حاصل ایستادگی و مقاومت عشایر و خانواده شهدا است. سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح افزود:عشایر سربازان اصیل ولی فقیه در تمامی عرصه ها هستند که دشمنان انقلاب همواره به آن ها چشم طمع داشته و به دنبال تفرقه بین آنان هستند و در این زمینه هزاران شبکه بیگانه روی قومیت های کشور برای جداسازی آن ها از انقلاب اسلامی کار می کنند.

وی ولایت را نقطه پیوند بین امت و شریعت دانست و گفت: اگر ولایت آسیب ببیند به خودی خود امت و شریعت نیز از هم می پاشد؛ آنچه امت را به شریعت اتصال داده، از تحریف جلوگیری کرده و مقاومت جدی مقابل استکبار دارد ولایت است.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمن امروز به واسطه جنگ نرم و جنگ شناختی، قصد دارد مردم را نسبت به آرمان های انقلاب بیگانه کند یادآور شد: دشمن به بهانه‌های مختلف از جمله برپایی تجمع و اعتراض که البته بسیاری از آنها با هدف شرارت و ایجاد نا امنی نیست و مطالبه به حق مردم است، اهداف خود را دنبال می کند.

سرتیپ پاسدار شکارچی گفت: مردم خوزستان سال ها زیر فشار حمله دشمن بودند و برای انقلاب هزینه کردند ولی این مطالبه به حق نباید به بهانه ای برای آمریکا و انگلیس تبدیل شده یا زمینه ای برای لبخند رضایت وهابیون و صهیونیست ها شود.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آنجایی که دشمنان با هم هماهنگ هستند این مردم اند که می توانند توطئه های آنان را خنثی کنند چرا که مردم بالاترین سرمایه نظام هستند.

وی با بیان اینکه عشایر با تقدیم ۱۰ هزار شهید و هزاران جانباز وفاداری خود را به نظام اسلامی به اثبات رساندند افزود: عشایر چکیده امت، گوش به فرمان ولی فقیه، دشمن شناس و دشمن ستیز هستند.

سرتیپ پاسدار شکارچی در ادامه با تشریح اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح اکنون در همه زمینه ها در اوج اقتدار به سر می برند و دشمن از این اقتدار آگاه است.

وی با اشاره به رویکرد دشمن علیه جوانان این مزر و بوم ادامه داد: دشمن برای اینکه جوانان را از صف انقلاب خارج کند ناامید نشده و تمام توان خود را برای این توطئه بکار گرفته است. حدود ۴۳ سال از انقلاب می‌گذرد و دشمن راهکار دیگری را پیدا کرده و آن ترویج فساد اخلاقی و ناهنجاری اجتماعی برای به انحراف کشیدن جوانان، ترویج بی حجابی و بدحجابی ، کلاهبرداری و بی بندوباری بین جوانان است.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اکنون نیز مردم باید به صحنه بیایند و سران عشایر باید پرچمدار میدان مبارزه علیه توطئه های دشمنان باشند.

سرتیپ پاسدار شکارچی در خاتمه به مناسبت های دی ماه از جمله سالروز ترور سپهبد شهید سلیمانی و نیز روز ذلت و نکبت آمریکا با فروریختن هیمنه نظام سلطه در پایگاه عین الاسد عراق اشاره کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.