حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : هيچ بنده اى عالم نباشد تا اين كه به بالا دست خود حسد نبرد و زير دست خود را خوار نشمارد.


» » » » هیات‌های اجرایی در رد و تایید صلاحیت‌ داوطلبان انتخابات دقت کنند

امام جمعه آبادان گفت: هیات‌های اجرایی در رد و تایید صلاحیت‌ داوطلبات انتخابات مجلس شورای اسلامی دقت کنند.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته آبادان در مصلای این شهر اظهار داشت: هیات‌های اجرایی وظیفه سنگینی بر عهده آنها است و باید در رد و تایید صلاحیت‌ها خیلی مراقب باشند و خدا را ناظر بدانند که ظلم به مردم نشود. 

وی با بیان اینکه خیمه انقلاب اسلامی مورد هجمه‌های زیادی قرار گرفته است گفت: خیمه انقلاب اسلامی بارها مورد انواع و اقسام توطئه‌های دشمن قرار گرفته اما مردم سالاری دینی متکی بر اسلام ناب محمدی این توطئه‌ها را نقشه برآب کرد.

وی گفت: مردم هر جا خود را بر اهداف و آرمان‌های اسلامی که امام و رهبری ترسیم کرده منطبق کردند موفق بودیم ولی در اقتصاد، مسئله بانکداری، مباحث سیاسی مثل برجام و مباحث انتخابات منطبق نکردیم و ضرر کردیم.

حجت الاسلام ابراهیمی پور افزود: در انتخابات قومیت‌ها، عشیره‌ای و قبیله‌ای رای می‌دهیم و به دنبال فرد اصلح نیستیم این امر باعث بروز مشکلات در کشور شده است.

وی ادامه داد: اگر بنا است کشور اصلاح شود و نگاه ما به مجلس است رویکرد انتخابات ما باید گفتمان ولایت و رهبری باشد که در این صورت می‌توان موفق عمل کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور گفت: اگر بنا است یک دولت جوان روی کار آید باید از مجلس انقلابی شروع شود.

امام جمعه آبادان  به وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: حوزه و دانشگاه باید وحدت داشته باشند خصوصا در انتخابات برخی به خاطر اینکه می خواهند رای بیاورند دو بعدی گرایی و قومیت‌گرایی استفاده می‌کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور گفت: آنچه که این کشور را در ۴۰ سال حفظ کرده وحدت همه مردم در زیر پرچم ولایت است اما حوزه و دانشگاه نقطه محوری و اصلی آن بوده چون دو نهاد مبلغ تربیت انسان‌های انقلابی و دشمن شناس هستند و اعتلای فرهنگ اسلامی را مد نظر قرار می دهند.

وی در ادامه گفت: اگر بنا است کشور اصلاح شود وحدت حوزه و دانشگاه صورت گیرد و خروجی اهدف حوزه و دانشگاه قرار گرفتن تعهد در کنار تخصص است.

وی گفت:هر کجا نیروی بی‌تعهد بوده ضربه خوردیم لذا این مفاسد اقتصادی صورت گرفته در کنار آن تعهد نبوده است.

امام جمعه آبادان به روند کار قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: اینکه قوه قضاییه بر کم کاری مدیران دستگاههای اجرایی نظارت داشته باشد کار بسیار مهمی است و این روند می‌تواند در اصلاح کشور کمک کند.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور افزود: باید انسانهای سالم، مومن، انقلابی و جهادی بر راس امور قرار گیرند چرا که مدیران ناکارآمد ضربه‌ای که به نظام وارد می‌کنند کمتر از ضربه دشمن نیست.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.