حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : هيچ بنده اى عالم نباشد تا اين كه به بالا دست خود حسد نبرد و زير دست خود را خوار نشمارد.


» » » » انقلاب اسلامی با جامعه انقلابی زنده می ماند

 انقلاب اسلامی با جامعه انقلابی زنده می ماندرییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: انقلاب اسلامی زنده نمی ماند مگر این که جامعه انقلابی باشد و در غیر این صورت باید فاتحه انقلاب را بخوانیم.

...

کاوش نیوز:سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور در یادواره سردار مرتضی حسین پور شهید شاخص عشایری و 10 هزار شهید جامعه عشایری کشور در سالن امام خامنه ای مجتمع فجر اهواز اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام بدون هیچ چشم داشت مادی، جانانه در مقابل دشمن بعث ایستادگی کردند و پرپر شدند.
وی ولایت را عنصر اصلی کلام شهدای دوران دفاع مقدس برشمرد و گفت: تنها هدف رزمندگان دوران دفاع مقدس دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) و ولایت ببود.
وی افزود: برای اثربخشی یادواره شهدا باید همواره از ولایت بگوییم،همانگونه که رزمندگان ما در آن دوران تمام سختی های طاقت فرسا را به جان خریدند و از اسلام و ولایت دفاع کردند.
وی بیان کرد: دلدادگان به مکتب اهل بیت(ع) در طول تاریخ کم نبوده و هرجایی که اقتضا کرد حامیان ولایت قیام کردند.
سرتیپ پاسدار غیب پرور ادامه داد: امام خمینی(ره) باعث مجد و عظمت اسلام شد و انقلاب اسلامی بار دیگر پس از قرن های متمادی انوار درخشندگی دین را به دل های مستعد انسان های تشنه در نقاط مختلف عالم رساند.
وی با بیان اینکه انسان مومن و ولایتمدار هیچ هراسی از دشمن ندارد، گفت: در مقابل این کار با عظمت، دشمن نیز بیکار ننشسته چرا که دشمن تحمل و درک نام قرآن، نام زهرا(س) و اسلام و حسین(ع) و علی(ع) را ندارد چرا که می داند مردمانی که پای امام خود ایستادگی کنند، شجاع ترین انسان های روی کره خاکی هستند.
رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: کلام انقلاب اسلامی اعتلای دین خداوند است و خوشا به سعادت شهیدان که در بهترین مسیر الهی جان دادند.
وی بیان کرد: فرزندان شهدا مسیر خود را به خوبی انتخاب کردند و چیزی که امروز به عنوان تکریم از شهدا برگزار می شود در مقابل مقام معنوی آنها کمترین کار است.
سرتیپ پاسدارغیب پرور گفت: انقلاب اسلامی به دست امام خمینی(ره) و مردم بصیر، انقلابی میهن اسلامی به پیروزی رسید و یکی از نکات جالب توجه، حضور چشمگیر تمامی اقوام در این انقلاب است.
وی نقش اقوام ایرانی در بقای انقلاب را بی بدیل دانست و اظهارکرد:در دوران دفاع مقدس جامعه عشایری کشور 10 هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرد و در سال های اخیر نیز در دفاع از حرم اهل بیت(ع) جامعه عشایری 10 شهید مدافع حرم را تقدیم اسلام کرد.
رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: زمانی که جنگ هشت ساله به ما تحمیل شد تنها صدام حقیر نبود که در مقابل این انقلاب بزرگ عرض اندام کرد بلکه او به پشتوانه حامیان جنایتکار غربی خود وارد جنگ شد.
وی افزود: پس از جنگ اول خلیج فارس در سال 1990 میلادی زمانی که بین کشورهای غربی اختلاف ایجاد شد خودشان دست یکدیگر را رو کردند و گفتند که در دوران جنگ هشت ساله ایران و عراق 52 کشور مستقیم و غیر مستقیم صدام را حمایت می کردند.
سرتیپ پاسدار غیب پرور گفت: دشمنان پس از دوران دفاع مقدس نیز دست از سر ما برنداشتند و در سال 1378 بار دیگر دست به توطئه زدند و پس از آن با فتنه 1388پیش آمدند و در ماه های اخیر نیز به نوعی دست به فتنه دیگری زدند.
وی اظهارکرد:دشمن می خواهد دین، اعتماد، اعتقاد و قرآن ما را بگیرد اما این همه شهید در این راه تقدیم اسلام کردیم که این ارزش ها را حفظ کنیم.
رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: امروزه قوم بختیاری دلیر و عرب های شجاع و باغیرت این سرزمین به شهیدان افتخار کرده و همواره در صحنه های مهم انقلاب اسلامی ایستاده و بر این ایستادگی نیز افتخار می کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.