حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نشان منافق سه چيز است : سخن به دروغ بگويد ، از وعده تخلف كند و در امانت خيانت نمايد.


» » » » امیدوارم تیم فوتبال فولاد سهمیه آسیا را کسب کند

استاندار خوزستان گفت: امیدوارم تیم فوتبال فولاد خوزستان با بهترین نتیجه لیگ را به پایان برساند و سهمیه آسیا را کسب کند.

...

به گزارش کاوش نیوز: غلامرضا شریعتی در مورد وضعیت تیم فولاد و نتایج این تیم اظهار داشت: همانند دیگر هواداران خوزستانی پیگیر نتایج تمام تیم‌های خوزستانی در لیگ برتر و دیگر رشته های ورزشی استان هستم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

وی با بیان اینکه تیم‌های فوتبال استان در لیگ‌های مختلف نتایج خوبی گرفته‌ و باعث خوشحالی مردم استان شدند، افزود: تیم فولاد خوزستان در فصل جاری نتایجی در شان نام فوتبال خوزستان کسب کرده و امیدوارم در ادامه راه موفق تر ظاهر شود.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه هفته پایانی لیگ برتر به دلیل کسب سهمیه آسیایی برای فولاد بسیار مهم است، بیان کرد: امیدواریم که در این دیدار با همت و تلاش کادرفنی، بازیکنان و دیگر اعضای تیم و دعای مردم فوتبال دوست استان تیم فوتبال فولاد خوزستان نتیجه دلخواه را کسب کند.

وی با بیان اینکه مجموعه باشگاه فولاد از نظر نرم‌افزار و سخت‌افزار در سطح کشور کم نظیر است افزود: با حمایت های مدیریت شرکت فولاد و باشگاه فولاد خوزستان می توان شاهد روزهای خوش برای این تیم، هواداران و مردم خوزستان بود.

غلامرضا شریعتی عنوان کرد: جواد نکونام که یکی از مفاخر فوتبال ایران است هدایت تیم فولاد را برعهده داشته که تاکنون نتایج خوبی گرفته است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.