حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : بخيل را آسايشى نيست و حسود را خوشى و لذتى نيست و زمامدار را وفايى نيست و دروغگو را مروت و مردانگى نيست.


» » » » صنعت‌نفت آبادان با چهار غایب به مصاف ماشین‌سازی تبریز می‌رود

صنعت‌نفت آبادان با چهار غایب به مصاف ماشین‌سازی تبریز می‌رودمدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: صنعت‌نفت در هفته پایانی لیگ برتر با چهار بازیکن غایب به مصاف ماشین‌سازی تبریز می‌رود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: مرتضی دهداری‌پور اظهار داشت: تیم فوتبال صنعت‌نفت روز پنجشنبه "فردا" در آخرین هفته از مسابقات لیگ برتر میهمان ماشین سازی تبریز است که در این دیدار مصطفی احمدی، مهدی حنفی و سیروان قربانی به دلیل مصدومیت به همراه این تیم به تبریز سفر نکردند و در دیدار حضور نخواهند داشت.

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: عقیل کعبی مدافع میانی تیم صنعت‌نفت نیز با دریافت کارت  زرد برابر شاهین بوشهر در هفته گذشته به دلیل سه کارته شدن نمی‌تواند تیم را در برابر ماشین‌سازی تبریز همراهی کند.

دهداری‌پور تصریح کرد: دیگر بازیکنان تیم به لحاظ بدنی و همچنین انگیزه شرایط مناسبی دارند که با تشخیص کادر فنی در ترکیب تیم قرار خواهند گرفت.

وی اظهار داشت: تیم صنعت نفت صبح امروز برای رفتن به تبریز عازم فرودگاه آبادان شد ولی متاسفانه پرواز آبادان به تهران لغو شد و ما مجبور شدیم  برای از طریق فرودگاه اهواز به تهارن برویم.

مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: لغو پرواز آبادان به تهران و رفتن به اهواز در شرایط هوای گرم باعث خستگی بازیکنان خواهد شد و تا حدود زیادی نیز در آمادگی تیم تاثیر منفی خواهد گذاشت.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان فردا در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر میهمان شهرداری تبریز است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.