حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نماز نور چشم مومن است.


» » » » دانش آموزان خوزستان9رتبه کشوری درمسابقات قرآن کریم کسب کردند

 دانش آموزان خوزستان9رتبه کشوری درمسابقات قرآن کریم کسب کردندمدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: دانش آموزان خوزستانی در سی و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز 9 رتبه برتر را کسب کردند.

...

کاوش نیوز: محمد تقی زاده بیان کرد: در این دوره از مسابقات تیم دانش آموزان پسر خوزستانی یک رتبه اول، 2 رتبه دوم، چهار رتبه سوم و 2 رتبه چهارم کشوری در بخش آوایی را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه این دوره مسابقات با حضور 850 دانش آموز پسر در تهران برگزار شد، گفت: بخش آوایی این دوره از رقابت ها یکم تا چهارم مرداد ماه و با حضور 24 دانش آموز پسر خوزستانی در تهران برگزار شد.

تقی زاده افزود: بخش آوایی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ عمومی، حفظ ویژه بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: در رشته قرائت - تحقیق علی باوی و احمد کعبی دانش آموزان پایه نهم به ترتیب موفق به کسب رتبه اول و سوم این دوره از مسابقات سراسری قرآن شدند.

تقی زاده در ادامه گفت: همچنین سید محمد صالح موسوی و حسن نعیماوی به ترتیب در رشته های قرائت ترتیل و اذان موفق به کسب عنوان دوم شدند.

وی اضافه کرد: دانش آموزان سید صمد بنی هاشم، محمد مهدی سوزنچی و علیرضا ناصری نی در رشته حفظ ویژه موفق به کسب رتبه سوم شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه بیان کرد: محمد سیاحی و علیرضا رشیدی نیز موفق به کسب عنوان چهارم این دوره از رقابت های قرآنی در رشته حفظ عمومی شدند.

تقی زاده عنوان کرد: ترویج آموزه های والای قرآنی در بین دانش آموزان مهمترین اولویت عملکردی آموزش و پرورش خوزستان است.

 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.