حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : سخن طيّب و پاكيزه را از هر كه گفت بگيريد ، اگرچه او خود ، بدان عمل نكند.


» » » » قرارگاه شهید فرجوانی اهواز به یاری خانواده‌های آسیب دیده از کرونا شتافت

مسئول قرارگاه جهادی شهید فرجوانی اهواز گفت:خدمت‌رسانی به خانواده‌های آسیب دیده از ویروس کرونا در اولویت نخست این قرارگاه قرار دارد.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام دانیال اریکه با اشاره به راه اندازی پویش مردمی "مواسات" و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا برای مشارکت مردمی در این طرح اظهار داشت: خانواده‌های ایتام و نیازمندان، کارگران روزمزد بیکار شده و برخی بدهکاران حساب‌های دفتری در فروشگاه ها و مغازه‌های محل، بخشی از جامعه هدف اجرای این اقدامات هستند.

وی ادامه داد: تعمیر و تهیه کولر برای خانوارهایی که مشکل سرمایشی در منازل خود دارند، زوج های جوانی که برای آغاز زندگی به جهیزیه نیاز دارند و بیمارانی که در تامین هزینه دارو دچار مشکل شده‌اند از دیگر قشرهایی هستند که برای رفع مشکل آنان تلاش خواهد شد.

مسئول قرارگاه جهادی شهید فرجوانی اهواز با اشاره به اینکه این روزها با شیوع ویروس کرونا در ایران و سراسر جهان، شرایط زندگی متفاوت شده و در کنار لغو دید و بازدیدها، شرایط سخت شبه قرنطینه ای از نظر روحی نیز فشارهایی را بر مردم وارد کرده است افزود: بخشی از جامعه با توجه به تعطیلی برخی مشاغل ضربه اقتصادی شدیدی را متحمل شدند که ضرورت دارد در آستانه ماه مبارک رمضان گام‌هایی برای رفع نیازآنان برداشت.

حجت الاسلام اریکه به ضرورت تحقق فرامین مقام معظم رهبری در راستای کمک جهادی به آسیب دیدگان از ویروی کرونا اظهار داشت: قرارگاه جهادی شهید فرجوانی در کنار مردم و خانواده‌های آسیب دیده خواهد بود و همه توان و بضاعت خود را برای تامین نیازهای آنان در این شرایط سخت به کار خواهد گرفت.

وی از عموم مردم نوع دوست خواست هدایای نقدی خود را به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۷۰۱۰۰۸۴۳۰۷ به نام قرارگاه جهادی شهید فرجوانی اهواز واریز کنند یا هدایای غیرنقدی خود را به دفتر هیات امنای مسجد حضرت جوادالائمه پادادشهر تحویل دهند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.