حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : برای بقا خلق شده اید نه برای نابودی و فنا و با مرگ تنها از جهانی به جهان دیگر منتقل می شوید.


» » » » وحدت شیعه و سنی در ایران الگوی مردم لبنان است

عضو تجمع علمای مسلمین لبنان:

وحدت شیعه و سنی در ایران الگوی مردم لبنان است

وحدت شیعه و سنی در ایران الگوی مردم لبنان استعضو تجمع علمای مسلمین لبنان گفت: ما وحدت را از قرآن کریم و سنت نبوی به دست آورده ایم؛ امروز وحدت بی نظیری در بین علمای لبنان و آحاد مردم این کشور برقرار است و این ثمره الگو قرار دادن جمهوری اسلامی ایران است.

...

کاوش نیوز: شیخ حمد فایز محمد در دیدار با حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد اظهار کرد: اگر امروز ما به وحدت اسلامی تاکید می کنیم، این امر اعتقادی است، اهمیت وحدت اسلامی ناشی از عقیده و ایمان است.
وی با بیان اینکه ما امروز نظام جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری را الگوی وحدت خود قرارداده ایم، گفت: این امر سبب شده است تا در بسیاری از امور موفق باشیم و بتوانیم اهداف الهی را در کشور لبنان پیاده کنیم.
وی با ذکر اینکه کشور لبنان توانسته تجربه بزرگی را در تقریب جهانی داشته باشد و وحدت عملی را در بین مسلمانان دنیا برقرار کند افزود: به این دلیل ما ایران اسلامی را الگوی خود قرارداده و خراسان شمالی را که رنگین کمان وحدت میان شیعه و سنی است، مقصد سفر خود قرارداده ایم.
عضو تجمع علمای مسلمین لبنان از حضور در میان علمای شیعه و سنی خراسان شمالی ابراز خرسندی کرد و با اشاره به سفر آذرماه امسال علمای لبنان به مناسبت هفته وحدت گفت: ما از این دوستان تعامل بسیار خوب میان مردم شیعه و سنی این استان را شنیده و خیلی علاقه مند شدیم که هرچه زودتر به این استان سفری داشته باشیم.
پنج نفر از علمای شیعه و اهل تسنن آذرماه امسال به مناسبت هفته وحدت به بجنورد مرکز خراسان شمالی سفر کردند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.