حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : از نفرين مظلوم بترسيد كه چون شعله آتش بر آسمان ميرود.


» » » » ورود حدود دو هزار و ۳۰۰ نفر زیارت اولی به مشهد مقدس همزمان با مبعث نبی مکرم اسلام (ص)

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی خبر داد؛

ورود حدود دو هزار و ۳۰۰ نفر زیارت اولی به مشهد مقدس همزمان با مبعث نبی مکرم اسلام (ص)

 

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: همزمان با مبعث نبی مکرم اسلام (ص)، حدود دو هزار و 300 نفر زیارت اولی به مشهد مقدس مشرف می شوند.

...

 به گزارش کاوش نیوز؛ معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: همزمان با مبعث نبی مکرم اسلام (ص)، حدود دو هزار و 300 نفر زیارت اولی به مشهد مقدس مشرف می شوند.
 محمد حسن واحدی با اعلام این خبر اظهار داشت: هزار و 500 نفر از این افراد با کمک و مساعدت نهادهای حمایتی نظیر بهزیستی و کمیته ی امداد امام خمینی (ره) به مشهد مقدس وارد می شوند و سه روز از فیوضات معنوی زیارت بهر مند خواهند شد.
وی افزود: 650 نفر از این زائران گرانقدر، افراد نابینا از سراسر کشور هستند که تا کنون توفیق تشرف به حریم قدسی رضوی را نداشتند و همزمان با روز مبعث به زیارت امام رضا (ع) می آیند.
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی خاطر نشان کرد: هزینه های این گروه توسط خیران تامین شده است و مدت اقامت آنان نیز سه روز می باشد.
واحدی ادامه داد: 100نفر از این تعداد هم زوج های جوان دانشجو می باشند که در قالب نخستین گروه طرح مبدا تا مبدا وارد به مشهد مقدس سفر می کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.