حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هر کس که دو روزش مساوی باشد باخته است.


» » » » گلایه از بی‌قانونی در مسائل ترافیکی/ آمار متخلفان نگران کننده است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی مطرح کرد؛

گلایه از بی‌قانونی در مسائل ترافیکی/ آمار متخلفان نگران کننده است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با گلایه از بی قانونی در مسائل ترافیکی گفت: گاه پلیس در شرایط سخت و در جاده‌های برف خیز توصیه به رعایت قوانین می‌کند ولی باز عده‌ای بی‌توجه هستند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: عالَمی که در آن زندگی می‌کنند از نظر نرم افزاری و سخت افزاری بر مبنای یک قانون تدوین شده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه حرکت موجودات در عالم آفرینش نیز به سمت کمال است، بیان‌کرد: افرادی که از آنان به عنوان بزرگ و دانشمند نام برده می‌شود، کسانی هستند که بر اصول عقلی تسلط دارند و بر سخن و رفتار آنان بر اساس حکمت عملی و عقلی است.

عبادی با تأکید بر اینکه در زندگی بشری باید پایبند به قانون باشیم، ادامه‌داد: البته آشنایی انسان به قوانین نیاز به تعلیم و آموزش دارد که این رمز بین یک انسان وحشی تا انسان متمدن واقعی است.

وی با بیان اینکه باید نیروی انتظامی را در آشنا کردن مردم به قوانین و اجرا کردن قوانین یاری برسانیم، گفت: پیکره مردم ما نیروی انتظامی را یک نیروی مؤثر در رشد و کمال جامعه می‌دانند ولی در هر حال آمار متخلفین نیز نگران کننده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: متأسفانه حتی در جاهایی چون مقررات و قوانین رانندگی که با جان و مال خود افراد ارتباط دارد باز هم شاهد تخلف هستیم که باید بررسی کنیم که در این زمینه و با آمار رو به رشد آنچه اقدامی باید انجام شود.

عبادی با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی و بی قانونی‌ها همیشه مشکل‌ساز است، بیان‌کرد: حتی در زمستان‌های سردی پلیس، خانه و کاشانه خود را رها کرده و در مناطق و جاده‌های برف خیز مشغول به خدمت بوده و توصیه به انواع و اقسام رعایت مقررات می‌کند ولی باز هم عده‌ای نسبت به این مسائل بی تفاوت هستند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.