حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : اگر نفس خود را به کاری مشغول نکنی او تو را مشغول می کند.


» » » » جانفشانی پرستاران در مبارزه با کرونا گواهی بر تعهد جامعه پرستاری است

 جانفشانی پرستاران در مبارزه با کرونا گواهی بر تعهد جامعه پرستاری استنماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با صدور پیامی به مناسبت روز پرستار اظهار داشت: جانفشانی و از خودگذشتگی جامعه پرستاری در روزهای سخت مبارزه با کرونا، گواهی بر تعهد و هدفمندی جامعه پرستاری است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در این پیام ولادت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) و روز پرستار را تبریک گفت.

وی با ذکر آیه "و من احیاها فکانما احیا الناس جمیعا" افزود: فرخنده زادروز بانوی عظیم الشان اسلام و بزرگ پرچمدار واقعه کربلا حضرت زینب کبری (سلام الله علیها)، اسوه صبر و بردباری که با ایثار و فداکاری اقداماتی تاثیرگذار را در مسیر پرستاری از بازماندگان واقعه دردناک کربلا، از خود به یادگار نهادند را تبریک می‌گویم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: بی تردید مناسبتی شایسته‌تر از روز میلاد حضرت زینب (سلام الله علیها) برای قدردانی از پرستاران و تکریم مدافعان سلامت نمی‌توان یافت. جانفشانی و از خودگذشتگی جامعه پرستاری در روزهای سخت مبارزه با کرونا ویروس، گواهی بر تعهد و هدفمندی جامعه پرستاری می‌باشد که وظایف خود را با انگیزه‌های الهی و برگرفته از مکتب عاشورا انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: پرستاران عزیز هر لحظه‌ای که در این کار سنگین و فرسایشی، با توجه به احساس تکلیف در مقابل بیمار، در مقابل انسان دردمند می‌گذرانند، یک حسنه‌ای را از خدای متعال و یک پاداش و اجری را از حضرت ربوبی دریافت می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: همه موظفیم از این انسان‌های فداکار و دلسوزی که از بیماران در مراحل دشوار بیماری با عمل انسانیِ پرستاریِ خود مواظبت و حمایت می‌کنند، به‌عنوان احترام به یک ارزش انسانی والا قدردانی نماییم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.