حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نشان منافق سه چيز است : سخن به دروغ بگويد ، از وعده تخلف كند و در امانت خيانت نمايد.


» » » » ۱۸۶۹ پروژه عمرانی دهه فجر در خراسان جنوبی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

۱۸۶۹ پروژه عمرانی دهه فجر در خراسان جنوبی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: امسال در مجموع ۱۸۶۹ پروژه عمرانی در استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که در مجموع برای ۸ هزار ۵۶۲ نفر اشتغال فراهم می‌شود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم: محمد فرهادی در نشست خبری پیرامون گزارش برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن ایام‌‌الله دهه فجر هستیم و 43 سالگی انقلاب را گرامی می‌داریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: امسال یک هزار و 613 پروژه قابل افتتاح  برای دهه فجر در خراسان جنوبی داریم که 673 پروژه شهری است و 940 پروژه روستایی است و اعتبارات هزینه شده در پروژه‌ها یک هزار و 244 میلیارد تومان است که از محل مختلف اعتبارات تامین اعتبار شده است.

فرهادی افزود: از اعتبارات هزینه شده 248 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، 72 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی، 664 میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی دستگاه‌ها هزینه شده و از محل ماده ده و 12 بحران میزان 8 میلیارد تومامان، سایر منابع 80 میلیارد تومان و  از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی152 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی بیان کرد: علاوه بر پروژه‌هایی که در دهه فجر افتتاح می‌شوند 256 پروژه کلنگ‌زنی می‌شود که 830 میلیارد تومان پیش‌بینی اعتباری آن است که باید هزینه شود و از این مبلغ 437 میلیارد سرمایه گذاری بخش خصوصی است و باید بتوانیم امور را در سطح استان پیش ببریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: پروژه‌های که امسال افتتاح می‌شوند نسبت به مدت مشابه سال قبل دهه فجر 11 درصد و کل پروژه‌های امسال در دهه فجر نسبت به مدت مشابه سال قبل 16 درصد افزایش دارد و پروژه‌هایی که امسال در دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل 65 درصد افزایش دارد.

فرهادی با بیان اینکه تعداد پروژه‌های شهری امسال در دهه فجر نسبت به مدت مشابه سال قبل 35 درصد و پروژه‌های روستایی هفت درصد رشد دارد افزود: امسال 673 پروژه  در استان افتتاح و و 35 پروژه کلنگ‌زنی می‌شود.

وی گفت: آغاز عملیات گازرسانی به 205 روستا و پروژه‌های مسکن ملی در 11 شهرستان در خراسان جنوبی با اعتبار 345 میلیارد تومان، کلنگ زنی پروژه تکمیل شبکه جمع‌آوری فاضلاب و احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر قاین با پیش‌بینی اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان، آغاز عملیات اجرایی احداث واحد تولید دولومیت کلسینه و زینتر شده با پیش‌بینی سرمایه گذاری 80 میایارد تومان در سربیشه و کلنگ زنی واحد گلخانه بخش خصوصی در سربیشه با پیش بینی سرمایه‌گذاری 94 میلیارد تومان در سربیشه از پروژه‌های مهم کلنگ‌زنی در شهرستان‌های استان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی به 366 روستا و 147 واحد تولیدی و صنعتی، پروژه‌های مسکن محرومان در11 شهرستان در سطح استان با اعتباری بالغ بر563 میلیارد تومان، آغاز به کار واحد تولید منیزیت دانه بندی شده در سربیشه با سرمایه گذاری 42 میلیارد تومانی، افتتاح مجتمع آموزشی حیات طیبه بیرجند با اعتباری بالغ بر36 میلیارد تومان و افتتاح فاز یک طرح‌های بیابان زدایی با اعتباری بالغ بر40 میلیارد تومان در طبس از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در شهرستان‌ها است.

 

فرهادی با بیان اینکه در چهار شهرستان مرزی خراسان جنوبی از جمله نهبندان، سربیشه، زیرکوه و درمیان پروژه‌های خوبی تدارک دیده شده است گفت: در راستای پروژه‌هایی که افتتاح می‌شوند برای 8 هزار و242 نفر اشتغال فراهم می‌شود و پروژه‌های کلنگ زنی زمینه اشتغال برای 320 نفر را فراهم می‌کند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.