حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نماز نور چشم مومن است.


» » » » دشمن برای تخریب جمهوری اسلامی به هر کاری متوصل می‌شود

ندشمن برای تخریب جمهوری اسلامی به هر کاری متوصل می‌شود ماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن از رسوایی خود می‌ترسد و دیوانه‌وار در تخریب نظام به هر سویی متوصل می‌شود گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، دولت مردمی و انقلابی به ریل اصلی خود برگشته است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با عضو شورای اطلاع رسانی دولت اظهار داشت: مسئولان در این دولت آسایش ندارند اما صداقت دارند که این موضوع باید حمایت شود تا همه جدایی‌هایی که در دوران گذشته بین ملت و دولت افتاده است برداشته شود بنابراین در منافع و خوشی یا رنج، غم و اندوه همه با هم باشیم.

وی افزود: ما به جایگاه اصلی انقلاب برگشته‌ایم که بین دولت و ملت هیچ تفاوتی نیست؛ بالاخره در جامعه هر کسی استعدادی دارد که براساس آن و قانون باید انجام وظیفه کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: اکنون که به چنین چیزی دست پیدا می‌کنیم از پیکره دولت درخواست داریم سرعت، همراهی و دقت داشته و افراد انقلابی، هدفمند و از خودگذشته را روی کار بیاورد تا امور را به دست گرفته و تا حد امکان مشکلات مردم را حل کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات لازمه زندگی دنیاست گفت: وقتی صداقت رجایی و باهنر باشد مشکلات هم تحمل می‌شود اما وقتی شیوه‌های خاصی به عنوان حزب، گروه و منافع باشد، نارضایتی همراه با کنش‌ها و واکنش‌ها بوده و جدایی می‌اندازد که این کار شده است.

امام جمعه بیرجند عنوان کرد: بعد از تجربه بیش از 40 سال آزمون و خطا در روزهایی که در داخل و خارج کشور آیه یأس می‌خواندند مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب را تدوین کردند که این یک الهام بود.

عبادی با بیان اینکه برخی مشکلات قابل حل نیست اما وقتی صداقت باشد مردم تحمل می‌کنند؛ گفت: همانطور هر انسانی ممکن است در زندگی شخصی خود به مشکلات و سختی گرفتار شود که تحمل می‌کند.

وی گفت: دولت قدم‌هایی با وجود مشکلات به ارث مانده از گذشته برداشته است که در هفته دولت باید سنگ تمام بگذارید و با شیوه‌های تبلیغاتی جدید و با صداقت، کارها، تلاش و کوشش‌ها را نشان دهید.

عبادی گفت: دشمن از رسوایی خود می‌ترسد و دیوانه‌وار در تخریب نظام به هر سویی متوصل می‌شود که در این جهت برای خنثی‌سازی ضربه دشمن باید به‌صورت تخصصی و تحلیلی از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کرد.

امام جمعه بیرجند عنوان کرد: فضای مجازی قتلگاه نوجوانان و جوانان شده و بسیار فعال است در حالی که هنوز بخشی از پیکره‌های دست دوم دولت نیز جابه‌جا نشده است.

وی بیان کرد: پیشنهاد می‌کنم طرحی نو دراندازید تا به لحاظ آگاهی، توجیه‌کننده باشد و این طرح باید در تبیین حقایق و ابطال باطل، نقش موثری داشته باشد در غیر این صورت همه اقدامات دولت با تحریف خراب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اصل تعریف نظام اسلامی این است که دولت و مردم یکی هستند همچنان که در مخالف‌ها و تحمیل جنگ‌های فیزیکی به تعبیر خودشان در همه گزینه‌ها بر ما هجوم آورده‌اند، یکی از جاهای نامرئی اینجا است چون دشمن ما در دشمنی واقعا کارشناس است.

وی افزود: دشمن با نفوذ در برخی دولت‌های قابل نفوذ که می‌فهمیدند یا نمی‌فهمیدند، بین دولت و مردم تمایز ایجاد کرد و خیلی جاها موجب نارضایتی‌ها شد در کشورها انقلاب رنگی رسم شده بود و در ایران نیز رنگ‌های سبز و بنفش و سایر را آوردند، یعنی چیزی که عملاً دولت را از مردم جدا می‌کند.

عبادی اضافه کرد: این در حالی است که مقام معظم رهبری بارها تذکر داده‌اند قانون اساسی جمهوری اسلامی را داریم؛ سیاست یکی است و نباید سیاست‌ها را تغییر داد باید یکنواخت عمل شود یعنی هر دولتی روی کار می‌آید باید مکمل دولت قبل باشد و زیرساخت‌ها را تکمیل کند، اما این گونه نبود و هر فردی با سلیقه و حزب مربوط به خود ورود می‌کرد که به معنای سوختن فرصت‌هاست.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.