حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : به مردم بگوييد بهتر از آن چيزى كه می خواهيد به شما بگويند.


» » » » حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ در ابعاد داخلی و خارجی اهمیت زیادی دارد

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در این برهه از زمانی در ابعاد داخلی و خارجی از اهمیت خاصی برخوردار است که باید با حضور و مشارکت حداکثری نقش خود را در راستا دخالت در تعیین سرنوشت سیاسی به نمایش بگذاریم.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: حسین خوش‌اقبال در جلسات ستاد انتخابات فرمانداری و شورای تامین شهرستان اسلام آبادغرب، اظهار داشت: تجارب اعضای ستاد انتخابات در این شهرستان مطلوب است و با توجه به حضور نیروهای توانمند در ستاد برای ما نگرانی در حوزه برگزاری انتخابات وجود ندارد.

وی افزود: انتظار داریم قوانین و مقررات انتخابات را با برگزاری دوره‌های آموزشی برای مجریان تشریح کنید و در بحث اجرا دقت و زمان مورد توجه قرار گیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: برگزاری این دو انتخابات در این برهه از زمانی در ابعاد داخلی و خارجی از اهمیت خاصی برخوردار است و همه کسانی که به راه امام (ره ) وفادارند و مقام معظم رهبری، شهدا و در مجموع انقلاب و ایران  را دوست دارند باید با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات نقش خود را در راستا دخالت در تعیین سرنوشت سیاسی به نمایش خواهند گذاشت.

وی اضافه کرد: توجه به مر قانون، امانتداری در آرا مردم  و حفظ بی‌طرفی در امر برگزاری انتخابات باید مورد اهتمام قرار گیرد و همه دست‌اندرکاران، برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند و سالم و در شان مردم فهیم شهرستان تمامی مساعی خود را بکار گیرند و امانتی که نظام در این ارتباط به ما سپرده است با حساسیت و دقت نظر بیشتر برای حسن انجام آن اقدام شود.

خوش‌اقبال در پایان، گفت: پیگیری لازم برای تهیه و تامین نیازمندی‌های مطرح شده توسط اعضای ستاد شهرستان بعمل خواهد آمد.

جهانبخش حیدری، فرماندار اسلام‌آباد غرب گفت: از زمان آغاز برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مطابق با برنامه زمان‌بندی فعالیت‌های انتخاباتی در حال انجام است و در این راستا ضمن تشکیل ستاد انتخابات فرمانداری و تعیین اعضا هیأت اجرایی، برنامه‌ریزی به منظور آمادگی کامل جهت اجرای فرایندهای بعدی این دو انتخابات مهم در حال انجام است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.