حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : سخن طيّب و پاكيزه را از هر كه گفت بگيريد ، اگرچه او خود ، بدان عمل نكند.


» » » » رعایت امانتداری و توجه به مُر قانون مورد اهتمام مجریان انتخابات باشد

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: امانتداری در حفظ آرای مردم، رعایت اصل بی طرفی وتوجه به مر قانون در امر برگزاری انتخابات باید مورد اهتمام مجریان باشد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: حسین خوش اقبال در جلسه ستاد انتخابات شهرستان اسلام آباد غرب، افزود: همه ی دست اندرکاران، برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند و سالم  و در شان مردم فهیم شهرستان تمامی تلاش خود را به کار گیرند و در زمینه امانتی که نظام در این ارتباط به ما سپرده با حساسیت و دقت نظر بیشتر برای حسن انجام آن اقدام شود. 

وی اظهار داشت: تجربه های اعضای ستاد انتخابات در شهرستان اسلام آبادغرب مطلوب است و با توجه به حضور نیروهای توانمند در ستاد برای ما نگرانی در حوزه برگزاری انتخابات وجود ندارد. 

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: انتظار داریم قوانین و مقررات انتخابات را با برگزاری دوره های آموزشی برای مجریان تشریح کنید و در بحث اجرا دقت و زمان مورد توجه  قرار گیرد. 

خوش اقبال گفت: برگزاری ۲ انتخابات سال ۱۴۰۰در این برهه از زمانی در ابعاد داخلی و خارجی از اهمیت خاصی برخوردار است و همه کسانی که به راه امام (ره) وفادارند و رهبر معظم انقلاب ، شهدا و در مجموع انقلاب و ایران را دوست دارند باید با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات نقش خود را در عرصه ی دخالت در تعیین سرنوشت سیاسی به نمایش بگذارند.  

وی ادامه داد: پیگیری لازم برای تهیه و تامین نیازمندی های مطرح شده توسط اعضای ستاد انتخابات شهرستان اسلام آباد غرب انجام خواهد شد. 

فرماندار اسلام آباد غرب نیز گفت: از زمان آغاز برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مطابق با برنامه زمانبندی فعالیت های  انتخاباتی در حال انجام است.

جهانبخش حیدری افزود: ستاد انتخابات فرمانداری تشکیل شده و اعضای هیات اجرایی تعیین شده اند و  برنامه ریزی به منظور آمادگی کامل جهت اجرای فرایندهای بعدی این ۲ انتخابات مهم در حال انجام است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.