حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نه من و نه گویندگان قبل از من کلمه ای پر محتوا همانند لا اله الا الله نگفته ایم.


» » » » نباید امیدواری مردم به انتخابات کم شود

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه «انتخابات نماد اقتدار کشور است»تاکید کرد: هرچه بیشتر شدن مشارکت باید در اولویت و دستور کار اصلی فرمانداران باشد و نباید گذاشت که امید مردم به انتخابات و صندوق رای کاسته شود.

...

کاوش نیوز: هوشنگ بازوند در نشست با فرمانداران و معاونین استانداری با اشاره به دشواری های شرایط فعلی کشور و تنگناهای حاصل از تحریم ها افزود: با وجود همه این سختی ها آنچه که می تواند توسعه ساز باشد امیدواری است و نباید گذاشت که مردم از انتخابات ناامید شوند.

وی با بیان اینکه «انتخابات بزرگترین کار و نمایش اقتدار کشور در دنیا است» تصریح کرد: هرچه حضور و مشارکت مردم بیشتر شود اقتدار نظام اسلامی تقویت می شود.

استاندار کرمانشاه باتاکید بر لزوم رفتار قانونی مجریان و فرمانداران در انتخابات گفت: متاسفانه رد صلاحیت ها مشکلات جدی را در مشارکت مردم به وجود آورد که البته باتوجه به جمع بندی ها و لزوم مشارکت حداکثری امیدواریم اتفاقات خوبی در آینده رقم بخورد.

بازوند با اشاره به لزوم پاسداری از رای به عنوان امانت مردم تاکید کرد: فرمانداران موضوع بیطرفی در انتخابات را به شکل جدی در دستور کار داشته باشند چرا که رعایت نکردن آن منجر به کاهش مشارکت مردم می‌شود.

استاندار کرمانشاه همچنین با بیان اینکه «انتخابات یک امتحان بسیار بزرگ برای کشور است» تصریح کرد: آن گروهی که راحت اعلام می کند «مشارکت مردم را نمی خواهیم» به اقتدار ملی آسیب می رسانند.

بازوند در ادامه این نشست با اشاره به در پیش بودن ایام دهه فجر از فرمانداران خواست که پروژه های مهم خود را برای امیدواری و ایجاد نشاط اجتماعی به استان معرفی کنند.

استاندار کرمانشاه در مورد امهال وام های زلزله زدگان هم گفت: باوجود اینکه امحال وام ها قانون بوده و قانون نیز تنها ۲ سال اجازه آن را داده؛ در تلاش هستیم که با موافقت مجلس این مطالبه را محقق کنیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.