حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : هيچ كس روز قيامت در امان نيست ، مگر آن كه در دنيا خدا ترس باشد.


» » » » دشمن به دنبال نابودی باورهای جوانان است

معاون فرماندار قصرشیرین:

دشمن به دنبال نابودی باورهای جوانان است

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: امروز دشمن با به کارگیری انواع توطئه ها و ابزارهای مختلف سعی در نابودی باورهای جوانان دارد که مقابله با این مهم نیازمند یک برنامه ریزی مناسب است.

...

کاوش نیوز: حشمت الله رضایی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در فرمانداری قصرشیرین افزود: جامعه امروز ما بیش از گذشته نیازمند نشاط و شادابی است و برنامه ریزی درست برای امور جوانان باید اولویت اصلی مدیران باشد.

وی اظهار داشت: باید ظرفیت های مختلف شهرستان را به جوانان معرفی کنیم و آنان را برای ارائه طرح های کارآفرینی و اشتغال زایی ترغیب کنیم.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: دستگاه های اجرایی باید بخشی از کارهای اجرایی را به جوانان و تشکل های مردم نهاد واگذار کنند.

رضایی اضافه کرد: تاکیدهای مقام معظم رهبری همواره بر توجه به جوانان برای این است که مسئولان توجه ویژه ای به این سرمایه جامعه داشته باشند.

وی، همچنین با تاکید بر نقش محوری جوانان در برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: جوانان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در عرصه های مختلف حضوری فعال داشته اند، از این رو نیاز است طوری برنامه ریزی کنیم که در آیین هایی که به مناسبت ایام دهه فجر برگزار می شود، حضور جوانان پررنگ باشد.

استفاده از ظرفیت جوانان در حوزه مشاوره ادارات ، پیگیری لازم در خصوص استفاده از ظرفیت های گردشگری مجتمع بیستون پارس ، اجرای برنامه جنگ شادی ویژه انقلاب ، راه اندازی مرکز نیکوکاری شهرستان با هدف شناسایی نیازمندان و سامان دهی نیکوکاران و برگزاری نمایشگاه شهدا و آماده سازی مناطق عملیاتی از مصوبه های این جلسه بود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.