حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : برای بقا خلق شده اید نه برای نابودی و فنا و با مرگ تنها از جهانی به جهان دیگر منتقل می شوید.


» » » » امام جمعه کنگاور تحریم وزیر خارجه ایران را محکوم کرد

امام جمعه کنگاور تحریم محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران توسط دولت آمریکا را به شدت محکوم کرد.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام علی محمد لروند در خطبه های نماز جمعه این هفته کنگاور اظهار داشت: نام مقامات کشورمان در فهرست تحریم آمریکا، بی خردی و بی منطقی سردمداران ایلات متحده را نشان می دهد.

وی افزود: آمریکایی ها با این حرکت سخیف خود نشان دادند نه از دیپلماسی و سیاست خارجی چیزی می فهمند نه به قوانین بین الملل پایبند هستند.

وی تاکید کرد: تحریم وزیر خارجه نشان داد آنها از پژواک استکبارستیزی انقلاب اسلامی عصبانی هستند و بار دیگر خباثت و دشمنی دیرینه خود را با مردم ایران آشکار کردند.

خطیب جمعه کنگاور در ادامه به اثرات توقیف کشتی انگلیس در جامعه بین الملل اشاره کرد و بیان داشت: حجاج ایرانی حاضر در مراسم حج  ابراهیمی که در عربستان در حال انجام است، از جمله امام جمعه هرسین معتقدند توقیف کشتی انگلیسی عزت و اقتدار ایران در بین دیگر کشورهای اسلامی را دو چندان کرده است.

حجت الاسلام لروند افزود: حکام کاخ نشین غرب سالهاست با ارتزاق های مالی فراوان به کشورهای آمریکا، انگلیس و فرانسه تجارت دریایی خود را به ظاهر ایمن کرده اند ولی کشوری مانند انگلیس خود نیاز به امنیت دریایی دارد.

وی در ادامه سالروز شهدای خبرنگار بخصوص محمود صارمی مسئول دفتر خبری خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف افغانستان را تسلیت گفت و اظهار داشت: خبرنگار باید تحلیل گر، مطالبه گر، امانت دار، حرمت شناس، صدای رسای مشکلات مردم و انتقال آن مشکل به مسئول مربوطه را باید از اصول و رسالت واقعی خویش قرار دهد.

امام جمعه کنگاور همچنین با تبریک و گرامیداشت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها، اظهار داشت:  باید تلاش کرد که سادگی در برگزاری جشن عروسی، تهیه جهیزیه ، میزان مهریه و... خودنمایی کند و عشق و علاقه طرفین قلبی باشد تا زندگی ها زیبا و از جدایی ها محفوظ بمانند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.