حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : خداوند ، دشنام گوى بی آبرو را دشمن دارد.


» » » » آمریکا با تحریم های مضحک، شعارهای توخالی خود را نیز نقض کرد

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به تحریم های مضحک آمریکا علیه مقامات جمهوری اسلامی ایران و به تازگی وزیر امور خارجه، گفت: آمریکا با این اقدام، شعارهای خود مبنی بر مذاکره را نقض کرده است.

...

کاوش نیوز: ماموستا ملا محمد محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد امام شافعی کرمانشاه افزود: آمریکا با این اقدامات بار دیگر نشان داد که با جمهوری اسلامی ایران دشمنی داشته و تحریم های ظالمانه خود را در راستای فشار بر مردم به منظور جدا کردن از انقلاب طراحی کرده است.

وی همچنین با اشاره به نقش مردم در انقلاب و سپری کردن بحران های مختلف گفت: همه این نقشه ها با حضور و بصیرت مردم ناکام مانده و این آخرین نقشه های دشمن در ضربه زدن به انقلاب نیز ناکارآمد و عقیم خواهد ماند.

خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه های نماز با اشاره به فرا رسیدن موسم حج و دهه اول ذی الحجه به تشریح فلسفه حج پرداخت و اظهار داشت: خداوند این فرصت را در سفر حج به بندگان خود عطا می نماید تا خود را از بار گناهان خلاص کرده و روح خود را در سرچشمه زلال سرزمین وحی شستشو دهند.

ماموستا محمدی تاکید کرد این سفر معنوی در تعالی اخلاق و معنویت مومنان موثر است.

وی تصریح کرد که اعمال و مناسک حج به گونه ای است که انسان دچار تحول عمیقی شده و راه خود را به سمت رضایت پروردگار جستجو کرده و مسیر صحیح سعادت که همان رضایت پروردگار است را به دست می آورد.

وی در این برهه حساس به جوانان توصیه کرد که با تهاجم فرهنگی دشمن مقابله کرده و خود را به ابزار دین، علم، دانش و آگاهی مسلح نموده و به رهنمودهای والدین گوش فرا دهند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.