حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بالاترین درجه بهشت فردوس است و اگر چیزی از خدا می خواهید فردوس را طلب کنید.


» » » » مسئولان فاقد مدیریت انقلابی جا به جا شوند

 مسئولان فاقد مدیریت انقلابی جا به جا شونداستاندار خراسان جنوبی گفت: هر مسئول اداری که در شرایط فعلی نمی تواند مدیریت انقلابی خود برای مردم را به اثبات برساند، جا به جا شود.

...

کاوش نیوز: محمدمهدی مروج الشریعه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان خراسان جنوبی با بیان اینکه کشور در شرایط معمولی نیست گفت: باید در ساختار اداری به ویژه دستگاه هایی که نقش مهمی در ارائه خدمت به مردم دارند، تغییر نگرش ایجاد شود.

وی تصریح کرد: اگر شرایط و محدودیت های کشور بیشتر و وضعیت غیرعادی تر شد باید بدانیم چطور هوشمندانه سیستم و ساختار را بچینیم و از لاک سیستم سنتی، کم بازده و قدیمی اداری خارج شویم.

وی با تاکید بر اینکه اگر شرایط ما خاص تر شود باید قوی تر وارد میدان کارزار شویم گفت: امروز با هجمه های تبلیغاتی ناجوانمردانه دشمنان خارج کشور مواجهیم که به هیچ چیز غیر از ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی نمی اندیشند.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در خراسان جنوبی افزود: باید با همکاری یکدیگر شرایطی را ایجاد کنیم تا در هر شرایط سختی برای اینکه از پیچ بحران عزت مند و آبرومند عبور کنیم، آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه منابع مالی در جای صحیح هزینه شود تصریح کرد: اگر برنامه ادبی را در این شرایط انجام نداده و سه سال آینده در شرایط بهتر انجام دهیم هیچ مشکلی در کشور ایجاد نمی شود اما اگر با این پول 2 کارگاه اشتغال فعال شود، ضرورت امروز ماست.

مروج الشریعه گفت: در جلسه ای یکی از استانداران به معاون اول رئیس جمهوری گفت اگر بخواهید استان ها راه بیفتند اختیار همه عزل و نصب های داخل سیستم استان را در اختیار یکی از معاونان استاندار بگذارند.

وی افزود: اگر رئیس جمهوری اعلام می کند که یا هیچ نفتکشی از تنگه هرمز عبور نمی کند یا نفتکش های ایران هم مثل بقیه نفتکش ها عبور می کند در این جمله یک دنیا حرف است و ما به عنوان سیستم اجرایی برای حفظ جوانان با جوان صحبت کنیم.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: باید با عزت و شرف کامل روی پای خود بایستیم و این پیچ ها از ابتدای انقلاب زیاد بوده که همیشه با موفقیت از آنها عبور کرده ایم.

وی اظهار داشت: خراسان جنوبی 2 هزار شهید والامقام و 18 هزار آزاده و ایثارگر دارد و استقلال ملی ما مرهون خون این عزیزان است.

مروج الشریعه گفت: برای رفع مشکل جوانان باید مسئله محور وارد شد و اقدام عملیاتی در حوزه اشتغال جوانان به معنای عدم اشتغال جوانان در حال حاضر نیست بلکه باید روند این مسئله را نظم بخشید و در تسریع اشتغال، جوانان را یاری کرد تا جوانان در این مسیر درگیر مسائل اعتباری و فنی نشوند.

وی تاکید کرد: فرمانداران باید پای کار باشند و در مسیر ارائه تسهیلات بانکی به جوانان از طریق ارتباط با سازمان مدیریت و برنامه ریزی از حقوق جوانان دفاع کنند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: باید در کنار چاره اندیشی برای اشتغال جوانان به فکر سلامت جسم و روان جوانان هم بود، جوان را نمی توان تنها با نصیحت و پند سرزنده و شاداب نگه داشت بلکه باید در اجرای برنامه های نشاط آور و امیدبخش کنارشان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه روستاها در حوزه گردشگری مورد توجه خاص قرار گیرند اضافه کرد: با برنامه ریزی منظم، دهستان های استان هدف گیری شده و روستاهایی انتخاب شود تا مرکز پایگاه های اشتغال همراه با نشاط و امید روستایی جوانان باشند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.