حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : هيچ بنده اى عالم نباشد تا اين كه به بالا دست خود حسد نبرد و زير دست خود را خوار نشمارد.


» » » » ۵۳ ملیت برای زیارت مزار شهید سلیمانی به کرمان آمده‌اند

مدیر گلزار شهدای کرمان گفت: از زمان خاکسپاری شهید سلیمانی تاکنون بیش از ۵۳ ملیت برای زیارت به کرمان آمده‌اند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: محمد رضا حسنی سعدی با اشاره به خدمات انجام شده در گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: به دنبال تأمین حداقل ۲۵ عدد سایبان چتری هستیم حدود ۱۵ غرفه عرضه محصولات فرهنگی و سوغات کرمان را فعال کردیم که زائر برای خرید سوغات کرمان قرار نباشد با تاکسی و اسنپ به داخل شهر برود.

وی با بیان اینکه در گلزار شهدا سیستم صوت و سیستم تصویر را تقویت کرده‌ایم، گفت: برای این منظور هلی شات، دو عدد دوربین سونی 4k، دوربین فیلم برداری و دوربین کنن عکاسی خریداری کرده‌ایم.

حسنی سعدی با بیان اینکه دوستان ما در فضای مجازی فعال هستند، افزود: همچنین دوستانی را به عنوان خادم افتخاری جذب کرده و آموزش داده‌ایم.

وی برای افزایش امنیت گلزار شهدای کرمان گفت: اطراف گلزار را برای مسائل امنیتی حصارکشی با گرایش اماکن مذهبی و زیارتی طراحی کردیم و برای ورودی‌ها و خروجی‌های گلزار که حداقل ۹ عدد هستند حصار و درب تعبیه کرده‌ایم.

مدیر گلزار شهدای کرمان همچنین افزود: برای حوادث احتمالی حدود ۵۰ دوربین امنیتی نصب کردیم که به صورت مداوم پایش می‌شوند که اگر خدایی نکرده کسی کسالتی داشت و اتفاقی افتاد بتوانیم سریع وارد عمل بشویم.

حسنی سعدی یادآور شد: یک غذاخوری حدوداً متوسط داشتیم که به بخش خصوصی واگذار کردیم که غذا برای فروش به مردم و زائرین ارائه می‌دهد و حداقل ۴ آب سردکن چهار شیره و هشت شیره با ۲۰۰ لیتر ذخیره آب اخیراً نصب شده است.

وی در پایان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵۳ ملیت از ۵۳ کشور به زیارت حاج قاسم آمده‌اند، گفت: اگر تمام تصاویر فعالیت‌های گلزار را داشته باشیم به طور میانگین از روز خاکسپاری حاج قاسم عزیز تاکنون روزانه دو برنامه مفصل داشته‌ایم و بالای ۲۰۰ زوج جوان در این مکان خطبه عقدشان جاری شده است و دوستان به آنها خدمات ارائه کرده‌اند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.