حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهای بهشت لا اله الا الله است.


» » » » امام جمعه گرگان از انتقام سخت سپاه قدردانی کرد

نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان از آنچه که انتقام سخت سپاه پاسداران و موشک باران پایگاه نظامی آمریکا در پاسخ قاطع به عملیات تروریستی این کشور /به شهادت رساندن سردار سلیمانی/ نامید؛ قدردانی کرد.

...

کاوش نیوز: آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان اظهار داشت: این انتقام ارزشمند سپاه، دل مردم داغدار ایران پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی را شادمان کرد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری از سردار سلیمانی به عنوان فردی مخلص، شجاع و با تدبیر نام برد و گفت: شهادت این سردار و حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع جنازه وی، توطئه جداسازی مردم از نظام را که توسط دشمنان برنامه ریزی شده بود خنثی کرد.

خطیب نماز جمعه گرگان اضافه کرد: در پی موشک باران پایگاه نظامی عین الاسد، آمریکا ضربه مهلکی دریافت کرد و لازم است دستگاه دیپلماسی، دولت و کشورهای دوست در منطقه تلاش کنند تا نظامیان اشغالگر برای همیشه از منطقه خارج شود.

نورمفیدی در خصوص انتخاب سردار اسماعیل قاآنی به عنوان فرمانده جدید سپاه قدس هم گفت: امیدواریم سپاه قدس راه سردار سلیمانی را ادامه دهد.

امام جمعه گرگان همچنین جان باختگان جمعی از مردم کرمان در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی، سقوط هواپیمای اوکراین در تهران و حادثه سقوط اتوبوس تهران - گنبدکاووس را به خانواده مصیبت دیدگان تسلیت گفت.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.