حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نشان منافق سه چيز است : سخن به دروغ بگويد ، از وعده تخلف كند و در امانت خيانت نمايد.


» » » » 400 سری جهیزیه به ارزش 9 میلیارد ریال در رفسنجان اهدا شد

مدیرکل امور بانوان استانداری کرمان:

400 سری جهیزیه به ارزش 9 میلیارد ریال در رفسنجان اهدا شد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: موسسه خیریه کوثر رفسنجان از سال 1390 تاکنون 400 سری جهیزیه به ارزش 9 میلیارد ریال را به افراد واجد شرایط و نیازمند شهرستان رفسنجان اهدا کرده است.

...

کاوش نیوز: فاطمه السادات حسینی در نخستین همایش مهرریزان در هتل هیلان رفسنجان افزود: خیریه کوثر از آبان ماه 1390 فعالیت خود را با راه اندازی کارگاه خیاطی آغاز به کار کرده و زنان بی سرپرست و بد سرپرست را به منظور اشتغالزایی در زمینه خیاطی جذب کرده و طی این مدت 12 دوره بازارچه برپا کرده است.
وی تصریح کرد: خیریه کوثر با جذب خیرین شهرستان رفسنجان توانسته اقداماتی چون توزیع یکهزار و 200 بسته مواد غذایی به 150 خانواده تحت پوشش خیریه، اهداء 700 مورد وام قرض الحسنه، اخذ محصولات نان رضوی با اشتغالزایی 10 نفر، راه اندازی یک آشپزخانه برای خدمات دهی به کارخانه ها، برگزاری مراسمات عقیقه، افتتاح یک مطب دندانپزشکی و کمک به بیماران سرطانی را انجام دهد.
حسینی بیان کرد: خیرین و بانوان استان کرمان به طور قطع توانمند هستند و معتقدیم یکی از سرمایه های بانوان توانمند این استان عزت و همدلی است.
وی با اشاره به اینکه یکی از کارهای خالص حضرت فاطمه (س) انفاق در راه خدا بود ادامه داد: بانوان استان کرمان در عمل نگاه فاطمی را به فرزندان و مردم منتقل می کنند که قابل ستایش است.
حسینی خاطرنشان کرد: تدبیر، شناسایی آسیب ها و ارائه راهکار برای برطرف کردن این آسیب ها از مهمترین امور خیریه کوثر در رفسنجان و نیز دیگر خیریه های استان کرمان است.
در پایان از بانوان خیر شهرستان رفسنجان با تقدیم گل و لوح سپاس قدردانی شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.