حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : خداوند ، دشنام گوى بی آبرو را دشمن دارد.


» » » » رییس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان معرفی شد

 

 رییس اداره اوقاف و امور خیریه گرگان مرکز استان گلستان روز سه شنبه در مراسمی با حضور قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و مسوولان استانی معرفی شد.

...

 

 رییس اداره اوقاف و امور خیریه گرگان مرکز استان گلستان روز سه شنبه در مراسمی با حضور قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و مسوولان استانی معرفی شد.

به گزارش کاوش نیوز، در این مراسم از خدمات حجت الاسلام 'سعید غیرتمند' قدر دانی و حجت الاسلام 'عباسعلی مهدوی راد' به عنوان رییس جدید اوقاف گرگان معرفی شد.

حجت الاسلام غیرتمند از این پس به عنوان رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گناباد در استان خراسان رضوی مشغول خدمت خواهد شد.

حجت الاسلام مهدوی راد پیش از این رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان در استان خراسان شمالی بود.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در این مراسم گفت: موضوع وقف و اوقاف با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب باید در جامعه نهادینه شود.

عبدالرضا عابد با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال 'اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل' تصریح کرد: امروز مردم از ما انتظار عملیاتی کردن کارها و برنامه ها را دارند و از سخنرانی ها و اعلام برنامه ها خسته شده اند.

به گفته وی، عمل کردن به سخنان و برنامه ها نیز حلقه مفقوده در زمینه وقف بوده که باید در سال جاری، احیاء شود و تلاش مضاعف در جهت پر کردن خلاء ها انجام گیرد.

عابد گفت: همه ما نسبت به تعهداتی که داریم، مسوولیت داشته و باید پاسخگو باشیم و اگر برای موقوفه ای استعلامی توسط شهرستان از استان و یا از کشور می شود، باید طی حداکثر 10 روز جواب داده شود، در غیر این صورت مدیران استانی و شهرستانی می توانند از حوزه اختیارات خود در جهت استعلام ها استفاده نمایند.

وی همچنین افزود: تغییر نیروها در بخش های مختلف با هدف ارتقای خدمات و تبادل تجربه به منظور پیش بردن اهداف سازمانی انجام می شود.

حجت الاسلام سیف الله سهرابی مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان نیز گفت: کار کردن در اوقاف نسبت به سایر امور با توجه به مسائل شرعی و حقوقی سخت تر است و نیازمند فعالیت افراد متخصص و کارآمد می باشد.

وی همچنین یادآور شد: از آنجایی که بیش از 60 تا 70 درصد برنامه های اوقاف و مسائل مربوط به وقف در مرکز استان انجام می شود، کار کردن در اداره شهرستان تلاش مضاعفی می خواهد، اما این بدان معنا نیست که روسای دیگر شهرستان ها از وظایف و مسوولیت های خود کوتاهی کنند.

حجت الاسلام 'سعید غیرتمند' رییس قبلی اداره اوقاف و امور خیریه گرگان در این جلسه گزارشی از عملکرد 14 ماه خدمت خود در این شهرستان را ارایه داد و حجت الاسلام 'عباسعلی مهدوی راد' رییس جدید این اداره نیز برنامه های خود را بیان کرد و گفت: در گرگان به عنوان مرکز استان کارهای بسیاری باید انجام شود که این نیازمند همکاری و توجه مسوولان استانی و شهرستانی است.

انتهای پیام /


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.