حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : پنهان كننده كار نيك (پاداشش) برابر هفتاد حسنه است و آشكاركننده كار بد سـرافكنـده است و پنهان كننـده كـار بـد آمـرزيـده است.


» » » » همدلی و اتفاق نظر مدیران دستگاههای اجرایی گامهای مثبتی را در روند گردشگری مذهبی استان بوجود آورده است

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس در جلسه کمیته گردشگری مذهبی:

همدلی و اتفاق نظر مدیران دستگاههای اجرایی گامهای مثبتی را در روند گردشگری مذهبی استان بوجود آورده است

 

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس گفت: همدلی و اتفاق نظر مدیران دستگاههای اجرایی گامهای مثبتی را در روند گردشگری مذهبی در استان بوجود آورده است.

 

...

 

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس گفت: همدلی و اتفاق نظر مدیران دستگاههای اجرایی گامهای مثبتی را در روند گردشگری مذهبی در استان بوجود آورده است.

به گزارش  کاوش نیوز به نقل اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، مهندس شاپور رستمی؛ معاون گردشگری و امور زائرین استانداری در جلسه  کمیته گردشگری مذهبی گفت: در زمینه گردشگری مذهبی تغییرات بسیار خوبی را در استان شاهد هستیم که نتیجه حمایت  مدیران گروههای ارشد فرهنگی و اتفاق نظر در استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های موجود می باشد.

وی به اهمیت  مسئله زمان برای  تهیه شرح خدمات دستگاهها برای زائرین با محوریت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تأکید نمود.

رستمی افزود: در شهرستان ها فرمانداران موظفند بسته گردشگری از آثار تاریخی ، فرهنگی و مذهبی مربوط را برای جذب گردشگران تهیه نمایند که در بخش مذهبی همراهی و همکاری ادارات اوقاف شهرستان را نیز می طلبد .

در پایان این نشست مقرر شد طرح توسعه امامزاده آقا شهید شهرستان فراشبند توسط دستگاههای اداره اوقاف و امور خیریه، میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و اداره راه و شهرسازی بازبینی و در دستور کار قرار گیرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.